Gå til innhold

Et lite problem bare ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM den 25., altså mandag neste uke.

Lørdag skal jeg i 30-års lag, og jeg VET at det blir snakk om jeg ikke tar meg litt vin - med mindre jeg har en veldig god grunn

Så altså, tror dere det er mulig at en eventuell positiv gr.test kan slå ut på morgenurinen lørdag? For om den gjør det, så kan jeg si at jeg MÅ kjøre, og finne på noe annet lurt ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo aldri sikker på om den slår ut, men verd et forsøk:)

men du kan jo si at du går på medisiner som gjør at du ikke kan drikke litt engang, eller at du har veldig vondt i hodet, og har tatt veldig mye smertestillende og ikke føler deg i form til å drikke:) kjipt å lyge, men jeg ville ikke satsa på rasultatet lørdag om den blir neg :)

Skrevet

Jeg tok test som var positiv i dag to-tre dager før ikm. Så det kan hende at den slår ut på deg lørdag. Tror heller ikke det gjør noe om du tar et glass eller to med vin.....

Skrevet

kjøp en cb digital og test på lørdag morgen.. Ellers tror ikke jeg heller det skader med et lite glass vin eller to. Eventuelt si at du går på antibiotikakur,så du kan desverre ikke drikke.. :) Har ikm på samme dag som deg.. Har du noen symptomer?? Jeg har vært kvalm hele helga, men det er sikkert andre grunner til det.. er vel litt tidlig å bli kvalm en uke før ikm.. Ellers er jeg veldig trøtt om dagene, men det kan jo også ha andre forklaringer.. Prøver å ikke lete så mye etter mulige symptomer, men det er ikke så enkelt, hehe..

Skrevet

Hvis en av vennene mine kom på fest og sa at hun ikke skal drikke pga penicillin e.l. så hadde det først jeg hadde tenkt vært at hun var gravid!

Jeg hadde tatt en øl, tatt den med på do, helt ut og fylt på vann eller no. Om du tar et glass vin eller to før IKM så tror jeg ikke det er et problem heller. Jeg hadde nippet litt men drukket mest av vannglasset el no.

Skrevet

Takk for svar jenter :)

Tenker jeg kjøper en cb digital som jeg tar lørdags morgen. Er den positiv finner jeg på en lur unnskyldning, er den negativ tar jeg max ett glass :)

Ine: Nei, jeg har dessverre ingen symptomer :\ Så kjenner skuffelsen allerede er på vei! Jeg har vært gravid før (sa), og da hadde jeg mange symptomer i uken før; frøs, var tørst, veldig trøtt, mye luft i magen, vonde pupper ... Kvalm ble jeg ikke før i uke 7 .

Men nå kjenner jeg altså ingen ting :|

Vi får likevel krysse fingrene og bevare håpet litt til. Høres jo lovende ut for deg om du allerede er kvalm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...