Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 synes dere det ser rart ut å ha med en nyfødt ute i barnevogna seint på kvelden? i 22-23 tiden? fikk så mange rare blikk fra folk
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Nja.. kommer jo ann på det. Jeg var ute og drakk kaffe med noen venninder, og dro ikke hjem før i 22-tiden. Men det var da han la seg sånn rundt midnatt. Men ja, jeg syns det ser litt "dumt" ut.. vet ikke hvorfor ) Er vel bare vant til at barna er i seng da.. Det er ting jeg aldri ville gjort med førstemann, men har blitt litt roligere med sånne ting nå
Mom2Two Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Ikke i det hele tatt når de er så små, nei. Jeg vet hva du mener, minstejenta hadde kolikk, og da kunne jeg rett som det er finne på å gå tur i den tiden.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 ja men det blir litt annerledes med nyfødte føler jeg..ulrik sover jo ikke til faste tider enda..hehe
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Ja, mest fordi jeg ikke forventer å se det egentlig. er jo ikke noe galt med det, men ville sikkert kikket litt ekstra bare for å se om jeg så rett ;-)
Chiabatta Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Et spedbarn er jo ikke "farlig" å ta med seg ut på kveldstid, vel! Det har vi gjort! Drit i om folk glaner. Vi måtte dessuten ut masse på kvelden med sønnen vår for å få ham til å sove i vogna.
Kaffemocca Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Nei. Nevøen in hadde kolikk og det eneste som fikk han til å sove var og gå tur med han. Så det gjorde de til alle døgnets tider. Svigerinna mi opplevde faktisk at noen stoppa bilen sin og kjefta på ho fordi ho var ute med ungen forseint, sliten som hun var etter 2 mnd uten noe særlig søvn bobla det over for ho da så den personen fikk virkelig passet sitt påskrevet!
Kjukka Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Hehe... fikk meg til å å tenke på når Ellen var 4-5 uker gammel. Da gikk samboer og en nabo (de fikk en gutt 7 dager etter oss) tur rundt og rundt garasjene midt på natta. Så ganske sykt ut... Hehe! Men er egentlig ikke rart om man har med seg en nyfødt baby i vogna seint på kvelden.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 jeg ser ikke rart på at noen går ut sent med barnevogn, men jeg gjorde ofte det selv da. På besøk til venner, ut på middag osv. Gutten var nyfødt og det var enkelt. Han sov uansett:) Jeg tok han med på trening sent på kvelden også.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Da småen var bitteliten gikk vi alltid senkveldstur i den tiden, og traff ofte andre nybakte mødre som var ute og trillet samtidig :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 haha,i var ute og trillet vår 1 uke gamle datter klokken 3 på natten!! Hun HYLTE og vi nileste bøkene, hva kunne hjelpe? Trilletur? okei, da prøver vi det... Du kan tro vi fikk rare blikk da fulle folk datt ut av nattbussen og så oss trille en vogn som fortsatt HYLTE! klokka 3 på natta... hihihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå