Gå til innhold

lite/sjelden bevegelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor lite/sjelden bevegelse enn bør føle før enn ringer føden? Har nesten ikke kjent noe sålangt i dag, har prøvd å drikke kaldt, søtt, dytte etc, men funker lite. Får såvidt en reaksjon når jeg dytter litt. Må nevnes jeg er ikke veldig bekymret, vet det er normalt med lite liv mot slutten(er i uke 38), men kan være greit å høre andres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring på dette, men ville ringt til føden uansett jeg. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite...:-)

Skrevet

Tror nok ikke du trenger å ringe før det har gått et døgn.. De har "slappe" dager de også, så må du tenke på at de sover ca 16-20 timer i døgnet...

Men det kan også hende at h*n ligger slik at du bare ikke kjenner sparkene. Hvis babyen sparker mot morkaka, så kan det være vanskelig for deg å kjenne...

'Hadde jeg vært deg ville jeg ventet litt til, og hvis det nærmer seg et døgn, så er det bare å ringe...

Lykke til:=)

Skrevet

Jeg ringte føden. De ba meg komme inn samme dag. Når jeg spurte om det kunne vente til dagen etter siden jeg skulle noe, sa de at dagen etter kunne være for sent.....Dro da samme dag, ble sjekket i øst og vest, alt var i orden så langt de kunnne se, men legen sa at man skulle reagere om adferdsmønsteret endret seg!

Anbefaler deg å ringe- mye bedre enn å bekymre seg. Da sover du godt i natt også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...