ønskerto Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Vi har prøvd å bli gravide en god stund nå. Før hver mens leter jeg etter symptomer. Nå er jeg snart en uke på overtid med mensen. Føler meg innimellom uvel, murring i magen, er trøtt og slapp, er også rastløs i beina. men brystene er ikke ømme. De fleste jeg har snakket med om graviditet snakker om ømme bryster. Har noen erfaring med at de er gravide, men ikke har ømme bryster? Bør vel ta en test snart om mensen ikke kommer. Den har vært stabil. Vet at sykdom og tanker på graviditet kan forskyve den. Har hatt magesjau. Har noen noen erfaringer å dele med meg?
Underveis --> Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg definitivt løpt og kjøpt en test! Man kan fint være gravid selv om man ikke har et eneste symptom, inkl ømme bryster! Løp og kjøp! :-D
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har ikke hatt ømme bryster...løp og kjøp!!! hehe
ønskerto Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Problemet er at jeg nesten ikke tørr ta testen. Er redd for å bli skuffe - igjen...... Mannen min har ikke verdens beste sædkvalitet så vi trenger egentlig hjelp. Men det er jo alikevell en sjangs har legene sagt. Er bedre å bare få mensen enn å se bare en strek på testen..... Men jeg er så rar i kroppen å. Aldri spist så mange appelsiner i mitt liv. Har mer lyst på det enn sjokolade - noe som er veeeeeldig rart. Nettopp spist en, men vil ha mer. Vet ikke om det er fordi de er veldig gode.... De r jo det. Har en slags rastløs følelse i beina. Flere som har det? Og tydelige mens-smerter. Det har jeg hatt i flere dager. Hadde ømme bryster for en uke siden, men ikke nå lenger. Dette er egentlig fryktelig frustrerende!
LabbogLine Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Hei! jeg har også rensel i beina som jeg kaller det. kiler på en måte i hele foten, og har problemer med å ligge stille om natta (fikk ikke sove inatt). Ellers har jeg ømme pupper, såre brystvorter, økt apetitt, stikninger, litt mensensmerter, økt hvit utflod... har hørt at urolige bein er et symptom, men trodde man fikk det senere i svangerskapet jeg da. men allikevel, det er tilstede her ja, symptom eller ikke:)
Underveis --> Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Det blir jo litt som pest og kolera da. Skjønner godt at det er bedre at tr kommer enn at man får f.eks. "IKKE GRAVID" på en cb digital ;-) Alikevel så kan det jo hende at du faktisk er gravid da! For å finne ut det må du altså enten vente til magen begynner å vokse (evt vente til babyen kommer ut av seg selv) eller ta en test *he he* Dersom du aldri har gått på overtid tidligere, så ville nok ikke jeg klart å vente, men tatt en test :-) Hold oss oppdatert da!
ønskerto Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2008 Tok testen i går kveld. NEGATIV! Kjenner skuffelsen svi i hjertet ennå. Kan ikke TR bare komme da så kommer sjangsen for å prøve på nytt fortere også. Vi er vel snart i gang med prøverør... Dette må vi ha hjelp til.
Maria08 Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Morgenurin bruker å ha mest av gravidhormonet i seg, det er ikke derfor den var negativ da? Ingen ømme pupper her heller, ikm 15 feb, men svimmel og "murringer" av og til... vil også vente med å teste da, er jo så forskjellig for når man begynner å produsere hormonet...
ønskerto Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2008 Tenkte litt på å vente til i dag, men det er greit å ha litt tid å fordøye resultatet før jeg skal på jobb. Kanskje jeg burde prøve igjen hvis ikke TR kommer på enda noen dager, men hormonproduksjonen burde vel vært igang... Hadde ikm 13/14.fed.
Maria08 Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 ja, skjønner den! har lest et sted at det kan ta hvertfall en uke før produksjonen er igang....
ønskerto Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2008 Dukker ikke tr opp får jeg vel ta en ny test om noen dager. Godt å høre at ikke alt håp er ute selv om denne testen var negativ - selv om jeg ser litt mørkere på det nå. Lite mensmurring i dag, men er trøtt og kan plutselig føle meg kvalm korte perioder. Forstår det er mange i samme båt her inne. Skulle ønska det ble en kjempe babyboom utav det.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå