Gå til innhold

Andre med to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en på 8 mnd fra før, og er 8 uker på vei med nestemann. Fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke fullt saa tett som dine, men lillegutt er 9 maaneder naa, og tror jeg er rundt 6 uker paa vei naa! :) Blir spennende og hektisk tenker jeg! :) hvor bor du?

Skrevet

Da eg fikk nr 2,ble eg gravid når hun var 5 mnd. Det var veldi tett.føltes som 2 babya i starten.nå leke dem godt i lag,men dem e verdensmester i og krangle,hehe.

Skrevet

Er ca 9 uker på vei nå, og lillemann er 7 mnd.....

Mellom de andre tre er det ca.1,5 år +-

:)

Skrevet

Har en på eleve måneder og er ni uker på vei:-)

Skrevet

Tulla mi blei 1 år i slutten av januar, og jeg er i min 8. uke nå:) Kunne tenkt meg å fått de enda tettere, men det skjedde ikke gitt!

Skrevet

har en som akkurat fyllte 1 år og er 9 uker på vei med nr 2. Begynte å prøve på nr 2 med en gang , men seriøst da jeg fikk mensen tilbake da han var ca 6 mnd. Klaffa ik før han var 10 mnd da. Tenker det er tett nok allikevel:)

Blir en spennende og hektisk tid som kommer oss i møte

Skrevet

Har en jente på snart 5mnd og er 10 uker på vei..gikk fort kan man si..men vi gleder oss!!

Skrevet

Da jeg ble gravid 2.gang var gutten min 6mnd... Har vært noen hektiske år,med mye jobb og selvfølgelig mye kos. I dag er guttene 4 og 5,og har masse glede av hverandre,så det har absolutt hvert verdt det(selv om jeg sikkert var litt i tvil innimellom da de var små,hehe...)!! Nå er jeg gravid med 3.mann og gleder meg til å oppleve det å ha en baby,for det føler jeg ikke at jeg har hatt;)

Lykke til:)!!

Skrevet

ble gravid igjen da eldstemann var tre måneder. De er født med noen dager unna et års mellomrom.(8 og 17 mai). i tetteste laget, men gikk helt fint, kroppen fungerte som den skulle, og ingen problemer.

Skrevet

er 5 uker på veg nå å lillemann er 13 månder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...