maibaby-Ingrid2008 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Sånn som vi bor nå syns jeg en sprinkelseng på 120 i lengde og 60 i bredde er i største laget. Er det mulig å få tak i vugge (ikke sånn til å ha i taket) eller kurv som er ganske mye mindre enn en sprinkelseng i mål? Har sett en del vugger på finn osv, men de er som regel ganske store hvis det er oppgitt noen mål. Og kurver har jeg ikke funnet mål på. Hvor lenge kan babyen sove i vugge eller kurv?
Ladybug~N&E Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 de fleste barneutstyrsbutikker har kurver/vugger. de er vel litt større enn vognbagen. kurvene er minst. de er jo ikke så store med de kan fint ligge i en kurv/vugge til de er kanskje 8mnd? om babyen ikke blir for lang da;)
Gjest mphs Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Kanskje noe slikt: http://www.jensthorn.dk/sw1613.asp Mener jeg så noe lignende på Barnas Beste.
lille er født:) Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Stokke har en sånn liten seng som man etterhvert gjør om til større seng, den var ca 60 cm lang og oval så ca 50 cm bred. Den er kjempefin.. og der jeg så den var den alt for dyr, 6000 kr..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Barnas hus selger en type sprinkelseng, som vokser med barnet. Den er rund i formen, eg kjempesøt. Er bitteliten helt i starten ) Denne selges på tilbud fra den 20/2. Gå inn på barnas hus, her på siden, så finner du den ) Alle madrassene følger med i pakken.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Ja...Stokke Sleepi heter den. Nydelig seng! Veldig dyr ny, men er mulig å få den endel rimeligere brukt (f.eks. på finn.no)
Voyeur Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Bedside crib fra Reflex er veldig fin, den har vi kjøpt. http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=senger
☆twinkle twinkle Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 den fra reflex var kjempe fin: ) meen viss du har en handyman kunne han jo laget en? Eller viss du kjenner noen som kan lage..syns det er dyrt med 1700 for en sen du bare kan ha litt.meen jeg skal jo kjøpe moseskorg da, den er vel like dyr sikker...men den skal jeg ha me meg på besøk å sånn:)
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2008 Takk for tips. Kunne vel egentlig tenkt meg en seng som vokser med barnet, men det blir nok i dyreste laget. Det hadde vært perfekt å få den så liten som de målene som ble nevnt her. En Bedside crib fra Reflex så også veldig fin ut. Hvor lenge tror dere at en baby kan sove i en bedside crib? Den er 40 i bredde og 90 i lengde.
☆twinkle twinkle Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 kan vel ha den til ungen setter seg opp i sengen selv? men du vet igrunn aldri når det er ..lurt å bruke pose helt fra begynnelsen på så kan du være trygg på at ungen ligger der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå