Gå til innhold

HURRA!!!:)


melizz

Anbefalte innlegg

nå har jeg vært på ultralyd og sett bebissen min;) hjertet slo som bare det, så det er tydeligvis ingen fare likevel!!!:) åh, jeg er så glad!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Jeg skal på UL i morgen på grunn av blødninger. Skal bli godt å få vite hvordan det ligger an. Er forberedt på det verste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, gikk ikke så bra dette. Var som jeg hadde innstilt meg på. Så en bitteliten krabat, men uten hjerteaktivitet :( Hadde vært dødt siden uke 7, var 9+3 når det ble oppdaget i går. Må på sykehuset i dag. Tror jeg skal få en pille for å fjerne innholdet i livmoren, som legen sa. Gruer meg! Noen som har vært med på det? Er det veldig vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist :( Jeg hadde en ma ca en uke senrer enn deg sist, da fikk jeg time på sykehuset dagen etter for utskrapning. Bla lagt i narkose og kjennte ingen verdens ting... Så det er ikke fysisk vondt ihvertfall :) Men fikk ikke en pille slik du snakket om... men vet ikke om det er vanlig så tidlig heller... men det kan jo være ulik praksiss rundt om kring. Vis du lurer så ring sykehuset så får du svar, bedre enn å grue seg. Men utskrapning er ihvertfall ikke vondt. Det brenner litt oppover i armen etter at narkosen er satt ( i noen få sekunder) også sovner du. Men mange reagerer på narkosen etterpå og kan bli kvalm etterpå, men det får du medisiner mot så det bør være i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...