ano`num *17.03.10* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Er det sant at de som får collett ofte blir litt mer lubne enn de som får NAN? Svigermor påstår det og kunne vise til flere eksempler. (Som jeg selv faktisk har sett) Er det tilfeldig? HS sa at det er ulik fettinnhold i mm og mme. Da gjelder vell det også for de ulike typene mme? Eller?
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Det har jeg hørt og..av mamma og bestemor... Snuppa er fora på nan, venninda mi sin unge, på collett.. ingen av de er spes lubne..
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Mener å huske at jeg leste at nan var basert på lettmelk, collett på h-melk?? Nei sikkert feil, tross alt 5 år siden dette hehe... Jeg har ikke sett collett barn, eller nan barn Dvs, forskjell på dem.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Min eldste fikk NAN og den yngste Collett (dermed må jeg jo kunne svare deg). Og ingen av dem er lubne. Begge ligger faktisk under på vektkurven og over på høydekurven=)
Kaffemocca Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Myte vil jeg tro. Nevøen min fikk nan og han har alltid vært på øverste kurve, mens niesa mi fikk collett og ho har hele tia vært på nederste kurve..
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Jenta mi fikk først nan, så gikk vi over til collett, å hun er langt fra lubben.
FrøkenSprøken Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Min gutt har fått Collett, men jeg ammet ham til han var 10 mnd, så er jo bare snakk om ei flaske i døgnet fra han var 3 mnd da. Han har alltid vært slank.
*Smiley* Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Myte.Minsten her får collett og ligger litt under vekstkurven. Eneste med nan hos oss var magevondt,så vi bytta merke til collett ganske tidlig.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Mini her får nan og er god og rund ;-) Har ikke noen collett-barn å sammenligne med, men har ikke sett mange unger som er større i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå