mamman til leon og Noah Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 prøvde meg på det jeg men tror ikke jeg fikk noe annen effekt enn at jeg fikk tømt meg hehe
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Er det ikke det som er poenget da? Synes forresten det var skikkelig ekkelt jeg...
mamman til leon og Noah Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 hehe ja det var ekkelt... det var noen her som sa de hadde brukt det for å få igang riene.. men jeg har fortsatt ikke kjent noe er en uke over termin og veldig lei, så det var verdt et forsøk da
undome Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 ja jeg fikk igang riene med det... hmm får håpe det kommer snart til deg da=/ skjønner du er bra lei nå ja :S Ja det meste er verdt forsøket når man begynner å bli mektig lei...hehe
mamman til leon og Noah Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 tok det lang tid før riene kom? jeg har 3 til med sånn til å ta opp i rompe stompen.. men jeg burde kanskje vente til i morra før jeg tar en ny:) hehe jeg tørr ikke si til mannen min at jeg har tatt det, for han tror det er det samme som lakser olje hehe
undome Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 hehe:P Tjaaa jeg gikk og hadde masrier, som bare var plagsomme og små vonde... så tok klyster i 2 tiden på dagen, og kjente ting begynte å ta seg opp sånn smått... 10 tiden på kvelden var det ikke til å stå ut med lenger da hadde jeg skikkelige rier , så dro inn på sykehuset og kl 7 nestemorgen var hun ute.
mamman til leon og Noah Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2008 å det hørtes fint ut jeg tar en til i morra, så får vi se om det hjelper. skal til jordmor også, så da skal hun sikkert sjekke om det har skjedd noe mere inni der
undome Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 ja sammentrekningene klysteret ga meg hjalp på åpningen og.. for hadde 2 cm åpning i 2 dager, men etter klysteret så hadde det steget iallefall:) og ting gikk radig ettter det:) Ja du får gjøre det, og hold oss oppdatert på åssen det gikk i morgen og:) Masse lykke til da!!! =)
Gjest Orkideen - Fødeklar Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Hva slags klyster brukte du?
mamman til leon og Noah Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2008 det skal jeg gjøre tusen takk for svarene Jeg krysser alt jeg har hehe
undome Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 jeg brukte mini klyx:) ja krysser fingrene mine for deg jeg og superspire:D
72moddelen og tulla Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Er i uke 34 og tok 2 mini klyx rett etter hverandre pga treg mage, skal være ganske ufarlig for sv.skapet da det bare tar det ytterste i tarmen. Jeg kom meg på do, men fikk ikke tømt meg helt og dette fordi det bare myker opp det ytterste i endetarmen. Så ikke for å ta fra deg håpet, men du bør nok prøve noe annet en miniklyx for å sette i gang fødselen. Lykke til uansett skjønner at du er lei )
mamman til leon og Noah Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. februar 2008 orkideen- jeg brukte microlax
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå