Gå til innhold

klyster

mamman til leon og Noah

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvde meg på det jeg :) men tror ikke jeg fikk noe annen effekt enn at jeg fikk tømt meg hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke det som er poenget da? Synes forresten det var skikkelig ekkelt jeg...

Skrevet

hehe ja det var ekkelt... det var noen her som sa de hadde brukt det for å få igang riene.. men jeg har fortsatt ikke kjent noe :) er en uke over termin og veldig lei, så det var verdt et forsøk da :)

Skrevet

ja jeg fikk igang riene med det...

hmm får håpe det kommer snart til deg da=/

skjønner du er bra lei nå ja :S

Ja det meste er verdt forsøket når man begynner å bli mektig lei...hehe

Skrevet

tok det lang tid før riene kom? jeg har 3 til med sånn til å ta opp i rompe stompen.. men jeg burde kanskje vente til i morra før jeg tar en ny:) hehe

jeg tørr ikke si til mannen min at jeg har tatt det, for han tror det er det samme som lakser olje hehe

Skrevet

hehe:P

Tjaaa jeg gikk og hadde masrier, som bare var plagsomme og små vonde... så tok klyster i 2 tiden på dagen, og kjente ting begynte å ta seg opp sånn smått... 10 tiden på kvelden var det ikke til å stå ut med lenger da hadde jeg skikkelige rier , så dro inn på sykehuset og kl 7 nestemorgen var hun ute.

Skrevet

å det hørtes fint ut :) jeg tar en til i morra, så får vi se om det hjelper. skal til jordmor også, så da skal hun sikkert sjekke om det har skjedd noe mere inni der :)

Skrevet

ja sammentrekningene klysteret ga meg hjalp på åpningen og.. for hadde 2 cm åpning i 2 dager, men etter klysteret så hadde det steget iallefall:) og ting gikk radig ettter det:)

Ja du får gjøre det, og hold oss oppdatert på åssen det gikk i morgen og:)

Masse lykke til da!!! =)

Gjest Orkideen - Fødeklar
Skrevet

Hva slags klyster brukte du?

Skrevet

det skal jeg gjøre :) tusen takk for svarene :) Jeg krysser alt jeg har hehe

Skrevet

jeg brukte mini klyx:)

ja krysser fingrene mine for deg jeg og superspire:D

Skrevet

Er i uke 34 og tok 2 mini klyx rett etter hverandre pga treg mage, skal være ganske ufarlig for sv.skapet da det bare tar det ytterste i tarmen. Jeg kom meg på do, men fikk ikke tømt meg helt og dette fordi det bare myker opp det ytterste i endetarmen. Så ikke for å ta fra deg håpet, men du bør nok prøve noe annet en miniklyx for å sette i gang fødselen. Lykke til uansett skjønner at du er lei :o)

Skrevet

orkideen- jeg brukte microlax :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...