aragon Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hvor ligger deres babyer og sover på nettene? Gutten min ligger fortsatt innat meg store deler av natten. Har begynt så smått å legge han over i ammeseng i senga vår. Men har ikke plass til sprinkelsenga på soverommet våres og synes det er for tidlig å legge han inn på eget rom nå(2mnd). Når begynte dere å legge babyene over på eget rom?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Du har ikke plass til bagen som hører til vogna ved senga di da? Vi samsov med lillejenta vår til hun var litt over 2 mnd. De siste 3 ukene har hun sovet i kurva si på rommet vårt. Hun har sprinkelseng på eget rom, men jeg orker ikke å flytte henne over dit så lenge hun spiser to måltid på natta enda.. Hun er forresten snart 3 mnd nå.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 jenta vår er 6 uker gammel og har sovet i egen seng på eget rom fra hun var ca 1 uke gammel. ammer henne hver natt i stua, men legger henne tilbake i egen seng, fungerer kjempe bra for oss;) på morran etter jeg har ammet henne i 7 tiden, slapper hun av i senga vår til vi står opp.. for vår del var det ikke for tidlig, skjønner heller ikke hvorfor man ikke kan begynne med eget rom med engang, jeg slapper mye bedre av når jeg sover hvertfall... og vi hører henne når hun griner, så hva er problemet?? plassmangel er enting, men men
Kjukka Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Vår prinsesse var vel en 6 - 7 uker... Alt ble så mye bedre etter det. Hadde henne først i sprinkelsenga inne på vårt rom, men hun lagde/lager jo så sykt med lyder i søvne... puster,peser,stønner,grynter,snorker osv., så jeg og sambo fikk jo ikke sove med henne inne på rommet. Og hun sov også generelt dårlig Hehe... Ordna seg fort når vi fikk senga inn på eget rom Nå er hun 3 1/2 mnd. og sover som en stein på nettene. Kan rive huset rundt henne, uten at hun våkner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå