AneB Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Er det mye "styr" sånn type fyll inn ditt og datt hver dag? HVor mye man har spist og hvor mye man har trimma, og hvor mye man veier og alt sånt? Er det verdt det for å gå ned ti kilo? HVa er det med denne klubben som gjør det lettere å gå ned i vekt enn om man tar seg kratig sammen og gjør det på egenhånd?
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg var med i vgvektkubben i tre mnd, gikk ned 10 kg.. Dagboken gjør at du klarer å holde styr på hva du skal spise og antall kcal ol. Er ikke no pes når du bare kommer inn i det. Skal melde meg inn igjen nå når jeg har fått ut babyen.. genial måte å gå ned på! Og sunt er det også!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har skrevet litt om det i min egen tråd nettopp, ta en titt der;) Må legge til at jeg hadde ALDRI klart å kutte ut/ned på søtsaker uten vektklubbens hjelp. I tillegg har jeg spist altfor mye; jeg vet nå at jeg blir mett på mindre. Og har gått ned 1,4 kg på 3 dager:) Det er virkelig verdt all loggføringa!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Dette med loggføring må man nok ha litt interesse av for å klare å gjennomføre. Personlig syns jeg det er genialt, og som det sies i den andre tråden, det går sport i det I tillegg syns jeg det er supert å se nøyaktig hvor mye kalorier, fett og karbo jeg får i meg i løpet av en dag, det er umulig å lure seg selv da - og man får virkelig mange aha- opplevelser! Men som sagt, det er nokså bortkastet dersom man er en person som syns sånt er gørrkjedelig. Mamma f.eks, hun hater å måle å veie alt hun spiser, og hadde ikke hatt sjans å følge opplegget.
2nj♥ Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg var med i 6 mnd (frem til november 2007) og gikk ned 18 kg. Det er litt pes å fylle inn alt du spiser hver dag, men det tar mest tid i begynnelsen. Når du kommer inn i det, så går det raskere og spiser du noe av det samme hver dag, så trenger du ikke skrive inn alt på nytt. Man kan selvsagt ta seg kraftig sammen og greie det på egenhånd, men for min del var det en kraftig tankevekker å SE hva jeg spiste skrevet ned, og hvor mange kalorier ting inneholdt. I vektklubben får man regnet ut hvor mange kalorier man bør spise per dag for å gå ned de antall kilo man ønsker på den tiden man skriver inn. I tillegg anbefaler de en dagsmeny for deg hver dag. Det er mange oppskrifter der hvor kalorimengden er regnet ut og et forum der man kan "prate" med andre slankere, finne motivasjon osv. Treningstips har de også, og du kan se hvor mange kalorier du forbrenner på ulike treningstyper. du skriver også inn trening, og da blir det antall kalorier trekt fra ditt totale kaloriinntak slik at du kan velge å spise litt mer om du ønsker de dagene du trener. De siste 3 mnd jeg var medlem skrev jeg ikke lenger noe i dagboka. Følte da at jeg hadde god kontroll på hva jeg kunne spise osv, og skrev da kun inn vekt hver mandag, og magemål en gang i mnd. Men for meg var vektklubben veldig god å ha for å komme igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå