Gå til innhold

Ang slim fra endetarmen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at jeg skriver dette detaljert, men..

Noen ganger den siste uka når jeg har vært på do og hatt luft i magen, da har det kommet ut en del luft og noe slim fra endetarmen... Er det noen som vet hva dette kommer av? Er det noe galt eller er det normalt?

Håper noen har svar til meg.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blod og/eller slim fra endetarmen skal utredes. Siden du ikke har blod, smerter eller avføringsendringer er det nok ikke farlig, det kan dreie seg om lokale slimhinne-irritasjoner. Kanskje skal disse behandles med lokalt virkende mini-klyster av ulike varianter.

Skrevet

er du sikker på at det er fra endetarmen??

hvis det er fra rompa, så er det er tegn på at det er en irritasjon i tarmen..Lenge siden du har vært skikkelig på do?

det kan være forstoppelse, det kan være noe du har spist..

er det blankt?

Skrevet

-en gang var det rødt, så ut som slimete blod..

-neste gang var det blankt..med noe grums i....

Jeg går på do hver dag, av og til 2-3-ganger for dag faktisk.. Så jeg er ikke forstoppet iallefall..

Jeg tenkte på om det kan være noe som hemoroider? Kanskje en hemoroide som "tømte seg" da det kom blod..?

Skrevet

det er ikke godt å si..hvis det er rødt, friskt blod, så kan det veldig sannsynlig være fra hemoroider.men slim kommer ikke fra hemoroider når de tømmer seg, sprekker.Det kan være at atrmen din er irritert, rett og slett.at det er noe du har spist, ikke har spist...ikke lett å si.det er sikkert ikke noe farlig, men jeg skjønner at du er engstelig..

om det ikke blir bedre ville jeg tatt det opp med lege..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...