Gå til innhold

Noen som bruker vallergan her? til seg selv altså..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått utskrevet resept på vallergan av legen, for jeg har fått så vanskeligheter med å sove om natta. Noen som har erfaring og kan si om de funker bra? Vil jeg sovne fortere igjen når jeg våkner om natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte dem en periode da jeg slet med å sove pga brukket arm. Synes de hjalpt godt på å sovnepå kvelden i hvertfall og sov bedre på natten også (+ at de fjernet kløen under gipsen som plaget meg), men jeg ble også veldig sløvog apatisk av dem på dagtid :-( Håper du får god effekt av dem da, og ingen bieffekter!

Skrevet

Takk :) Har prøvd disse avena sativa-dråpene (havreekstrakten) en stund, men syntes ikke de hjalp meg på å få sove, blei veldig sløv av de også. Jaja. Skal bare ta dem når de virkelig trengs da.

Skrevet

Vallergan er en gammel type antihistamin (allergimedisin)som gjør at man blir trøtt, så den bivirkningen gjør at middelet brukes som sovemedisin i dag. Du kan få litt hang-over (eller det fikk jeg da). Ikke vanedannende. For så se hvordan DU reagerer på middelet så er det fint om du har andre hos deg som kan hjelpe til med babyen hvis du er veldig trøtt.....zzzzov godt-

Skrevet

Jeg har brukt det masse, har hatt problemer med å sovne igjen etter amming på natten. Har hatt god effekt, og ikke fått noe hang-over. er hvertfall ikke farlig å bruke de:)

Skrevet

Jeg har prøvd de, men måtte slutte. Sov godt, men ble helt ødelagt dagen etter, slapp, trøtt og helt tiltaksløs, ble ikke meg selv før til kvelds. Men tydeligvis gjelder ikke dette alle. Tok veldig lang tid før de virket da, jeg måtte ta dem 2-3 timer før sengetid (tok dem rett før jeg la meg og fikk ikke sove som vanlig- så tydelig at placeboeffekten ikke virker på meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...