*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Har lagd Toro Brownies fra pose. Smurte forma med smør, men det er jo helt håpløst å få bitene hele ut av forma jo:-( Hva har jeg gjort galt? Stekt den for kort tid? Syns den er rå i bunnen også, skal den være det, trodde det var bare midten som skulle være det? Er sprø på toppen da..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Bruk bakepapir. Smør i forma er noe våre bestemødre måtte bruke fordi bakepairert ikke var oppfunnet. Og mine brownies er rå over alt når jeg tar dem ut, men bunnen "størkner". men jeg har ikke laget fra pose, så jeg vet ikke hvordan de skal være.
Guttemamman:-) Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg steker dem nederst i ovnen...for jeg også syntes de ble så klissete helt i bunn. Å få de hele ut er ikke så lett(ihvertfall ikke pene) siden den sprø toppen "knuser" når jeg skjærer i den. Men den smaker helt himmelsk da hvis det er en trøst he he:-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Da vet jeg til neste gang at jeg skal bruke bakepapir.. Stod på pakka at man skulle smøre formen skjønne du, og dum som jeg er, så gjorde jeg nettopp det:-) Men GOD det var den ihvertfall:-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Bruk bakepair på alt som skal stekes i ovn. Det gjør renholdet mye enklere, og det sitter ikke fast. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå