Kaffekopp Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg var på UL i uke 16+5. Da trodde gynokologen at det var en gutt. Er det mulig at hun kan ha tatt feil så tidlig, eller er det ganske sikkert riktig? Flere som ha lignende erfaring?
frupingu Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Det er mer sikkert hvis man får vite det er gutt, enn å få vite at det er jente. Å det er nok ikke for tidlig å se det da.. Så jeg tror nok du kan stole på det, men er aldri 100% sikkert.
Kaffekopp Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Tusen takk! Da blir det nok en gutt. Det så sånn ut. Vi har en gutt fra før, så da får vi to gutter!!
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 første gang jeg skulle ha trodde de det var gutt, da var jeg 16 uker. så gikk jeg på ul i uke 22 da sa de det helt sikkert var en jente
Mojo1 Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Vi var på ultralyd 15+0 og da var legen 99%sikker på at det blir en gutt. Vi fikk se hvorfor hun var så sikker, og det var ikke mye tvil :-)) Gjenstår å se om hun får rett, da :-)
gutiina Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Kan gutter gjemme tissefanten sin? Hvis man ikke ser ordentlig, men likevel ikke ser noen tiss, kan det være en sjans for at det er gutt fordiom? Var på ul i dag, 24 + 6 og legen mente det kanskje var jente siden hun ikke så noen tiss, MEN ville ikke si noe sikkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå