Gå til innhold

Skip Hop stelleveske og Mutsy vogn? Passer den på vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nok en mustyvogn på meg og har lyst på stelleveske også, men vet ikke hvordan ;o)

Passer Skip*Hop på mutsy vogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ingenting om Mutsyvogn, men har SkipHop. Min stelleveske har jeg brukt på mange forskjellige vogner og handlevogner - og den har alltid passet. Man regulerer jo stroppene selv.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Aner ikke.. men jeg har en mustyvogn på vei i posten nå, gleder meg til og få den :o)

Men, finner ikke noe sider til de?? har du en link?

Jeg har emmaljunga-vogn nå, og matchende stelleveske, men har kjøpt en simpel sort stelleveske tildligere, vurderer og bruke den til nye vogna

Skrevet

Hvilken mutsy kjøpte du da?

Stilige vogner:o) Og gode å trille!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

muTsy ja..hehe, ikek musty, som jeg trodde.. så mye greier det var på den sida da...?? Hmm.. jaja, vogna jeg skal kjøpe er hvertfall fin :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Aner ikke :o) Hehe. Har kjøpt den av ei her inne, den var RÅLEKKER!!! At den er god og trille er jo en fordel, men som sagt, i got no glue! ;)

Skrevet

Hei igjen!

Vanskelig å se da jeg ikke helt klarer å se hvor bredt styret er....heter det styre??? Skiphop er ganske bred, men du kan jo alltid stramme den godt.

Skrevet

Jeg aner ikke hvor bredt styret er(tror det heter det he he). Men tror faktisk ikke det er så veldig bredt. Hvordan passer den til en simo kombi da? (jeg hadde simo til føstemann skjønner du, så den veit jeg hvor brei er;o)) Uansett bør jeg kanskje kjøpe vogn før veske he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...