Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 skal man bare vri og dra litt i brystvorta, eller det snakk om å "handmelke" seg? hehe.. domt spørsmål men
BarnNr.4 :) Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hei:) jeg var med jordmor i dag, og hun sa at den beste måten på å få igang fødselen på egenhånd, var å stimulere brystvortene... du skal ta å rulle brystvorten mellom fingrene, men ikke mer enn en time.. når du stimulerer dem så får du kynnere, og om du er moden, så går det fra kynnere til rier Så det skal jeg prøve i dag Håpe det går!!! hehe
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 må prøves er kjempe klar for fødsel no
BarnNr.4 :) Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Hehe;) ja er ganske klar jeg også.. men jeg får ikke sove om natten, for jeg har så mye vann i bena, så jeg er desperat etter å få henne ut, så jeg slipper noe mer vann i kroppen.. Hvor mange dager er det til termin da??
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Bruker man noen speisel krem til dette eller? Har du prøvd å drikke mye ligge/sitte med beina høyt? Fotmassasje og massasje på leggene hjelper på meg.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 virket kjempe fint på meg sist gang...satt rundt en time og rulla og rulla. og fikk ganske kraftige tak i magen=) avslutta med litt sengekos,og ca 10 min etterpå kom riene=) så skal gjøre det samme når det begynner og nærme seg termin denne gangen og.
BarnNr.4 :) Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Nei, jordmoren sa ikke noe om krem eller noe... Ja, jeg drikker mye og ligger med pute under bena om natten for at dem skal komme høyest mulig opp.. og massasje får jeg.. men verk i bena har jeg uansett
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Må man holde på en hel time i strekk???
BarnNr.4 :) Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Om man skal vere helt sikker på at det skal funke, så villa jeg holdt på i en time, som det blir sakt Men ikke mer enn det:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Jeg mener grunnene til at en ikke skal holde på lenger er at det kan provosere fram for mye rier...maserier... uten pauser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå