Amonym i dag Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg ringte legekontoret i dag, fordi jeg ønsket å få time til lege ettersom jeg er gravid, 6+2, og hadde rødbrunlig utflod i går. Så jeg ønsket å få antydning til tidlig ul. Noen sier det er vanlig å blø lit, greit det, men for meg er det skummelt, det var heller ikke sånn første svangerskap. I tillegg ønsket jeg å be om tidlig ul pga at jeg hadde hasteks sist gang, som resulterte i betennelse på livmor. I ettertid kan jeg kjenne at det stikker dersom jeg feks nyser. Så jeg ønsker en bekreftelse på at alt er i orden, så da jeg ringte legekontoret sa hun først, Vent litt... Så da jeg begynte å forklare, rakk jeg ikke å snakke ferdig. Hun avbrøt meg, mumlet noe sånt som at hun hadde det sånn i et av sine to sv.skap. Jeg rakk ikke å fortelle om bekymringen eter hastesnittet, hun virket helt fraværende og sa jeg kunne ringe jordmora i morgen.... Snakk om medfølelse.........
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hun har ikke lov til å gjøre sånt, eller si sånt!!!!!
nybebis Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har også opplevd at helsesøstre osv. kan være litt lite sensitive med gravide og småbarnsmødre! Du må bare ringe igjen og mas til noen hører på deg! Lykke til )
alvis Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Ring på ny og si at nå vil du snakke ferdig og at du ikke er intressert i hvordan hun hadde det da hun gikk gravid!
Carburetti Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Ring og si at du er gravid og vil ha en undersøkelse! hun har da ikke noe med hva du skal utover det!
Amonym i dag Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg skal ringe rett til jordmora i morgen, så skal jeg samtidig si hvordan jeg opplevde det da jeg ringte legekontoret i dag. De holder til i samme bygg og kjenner godt til hverandre......
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Jeg utdanner meg som helsesekretær, og blir skamfull når jeg får høre om sånne episoder! Lærer samtidig hvordan jeg IKKE skal være. Det er dessverre for mange slike folk. Hun har i tillegg ikke lov til å begynne å snakke om at sånn og sånn var det for henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå