Gå til innhold

Hjelp! Jeg mister så mye hår!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden Knerten ble 2-3 mnd har det bare blitt værre og værre. Fjærner kjempedotter med hår ifra sluket og hårbørsten etter hver dusjing og børsting.

Vanlig når man ammer har jeg hørt, men må det bare gå sin gang eller kan jeg gjøre noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi i samme båt! Jeg mister mer og mer hår, nå er lillegutt 4 mnd. Synes det har vært verst siste mnd... Skal drikke Vørterøl, masse B-vit. i det:o)

Skrevet

Jeg også mister sykt mye hår.. Jenta mi blir 5 mnd om en uke... Begynner å bli redd for å bli skallet jeg nå:)))

Skrevet

Her og.....de siste 2 ukene, altså fra 3 mnd. Noe dritt for det er hår overalt!

Skrevet

Har ingenting med amming å gjøre, men med graviditeten. Du mister lite hår under graviditeten og det faller derfor ut noen måneder etter fødselen. Kan vare en stund, og ingenting du kan gjøre med det!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg mister også mye hår, det er helt jævlig, Har snart like høyt hårfeste som kjæresten min hehe.

Jeg bruker en renseshampoo, Matrix kjøpt hos frisør. Den fjerner rester av stylingprodukter fra hår og hodebunn, noe som kan gjøre at håret fortere vokser ut.

Shampooen er også veldig bra mot fet hodebunn, anbefales!

Skrevet

jenta mi er 5 mnd, og jeg har mistet masse hår siden hun var ca 2 mnd, jeg sluttet og amme da hun var 3 mnd, men mister ennå hår. men begynte på collett b vitaminer;for hud hår og negler og føler det har hjulpet litt altså!! kjøpte de på coop prix

Skrevet

Mistet hår i 3 måneder ca.

Det kan lønne seg å ta b-vitaminer

Skrevet

Som anonym sier så er det fordi man ikke mister så mye hår når man er gravid. Jenta vår er 6 uker og jeg tror ikke jeg har mistet et hårstrå på flere måneder. Men om et par måneder tipper jeg at jeg drar ut store dotter.. :o( Var sånn sist gang. Det er nok ikke så mye å gjøre med dessverre, det er hormonelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...