Gå til innhold

Kjøper dere brukte eller nye leker til deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper mest brukt,ikke bare fordi det er billigst men det er jo fint brukt også å synest det er himlandes dyrt med helt nye leker.Nå selger jeg leker som er fint brukte da,men hvor langt er dere villig til å kjøpe brukt?Tenker på er dem på nettet så kjøper dere om det så er på den andre kanten av landet?Eller er det bare sånn vist dere skulle finne noe på en brukt butikk i nærheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der det er mulig kjøper jeg brukte leker. Dette gjør jeg mest av alt pga miljøhensyn. Synes vi lever i et skikklieg unødvendig forbrukersamfunn. Når jeg kjøper brukt kjøper jeg i nærmiljøet helst, hvis det da ikke er noe helst spes. Dette fordi jeg føler miljøgevinsten går opp i spinningen hvis det må fraktes over det ganske land.

Skrevet

Her har vi enten arvet leker av folk vi kjenner godt,eller kjøpt helt nytt. Enkelte ting går kanskje ann å kjøpe brukt,men f.eks kosedyr og leker til de minste som går rett i munnen,uansett hva det er,synes jeg er uhygiensk å kjøpe brukt,hvis det da ikke er leker som kan kokes,da går det jo ann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...