Axus' girlfriend Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Legen min mente at hodet hadde begynt å festet seg nå, og at symfysemålene mine var litt lave pga av dette - livmoren har synket. Men så sa han at dette var veldig tidlig..??Synes jeg har hørt mange her på BIM som har fått bekreftet at hodet er festet i uke30 og div. Jeg er 34+4.
siwiren(fødeklar) :-) Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har hørt at det er veldig vanlig for 1. gangs-gravide at hodet fester seg tidelig. Har ei venninne som hodet festet seg i 6. mnd.... Det er jo tidelig selvsagt, men ikke unormalt:-)
Axus' girlfriend Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Ble litt skeptisk til legen da altså..for han mente at ut fra dette så kunne det tyde på at fødselen kunne starte før forventet UL-termin. Så klart vanskelig å si hvordan kroppen reagerer når det nærmer seg termin, men at sjansen var større. Noen som har erfaringer?
siwiren(fødeklar) :-) Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Kan hende han har rett og, men ut i fra det jeg har hørt fra andre som har opplevd dette bør det ikke bety at babyen kommer snart. Har ei annen venninne som hodet festet seg i uke 36 og fikk beskjed om at nå kommer den snart, men gikk likevel over termin....
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg fikk det ikke bekreftet før i uke 37, men tror den hadde festet seg litt før! Hvordan er terminene dine da? Mens-termin og UL-termin? Mine er bare med en dag i forskjell, så jordmoren spår en "presis" fødsel hos meg!
Axus' girlfriend Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 Menstermin er 21.mars, mens ULtermin er 28.mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå