Gå til innhold

Lille englen vår! Emil 14.02.08


Engel, skatt og lite frø.

Anbefalte innlegg

Vi har endelig kommet hjem fra sykehuset, men jeg er lei meg for å måtte si at Lille Emil tok veien til himmelen i stedet for til Sætre.

 

Vi vet ikke hva som har skjedd, men dagen han skulle ut med keisersnitt ble det konstantert at han hadde sovnet inn i magen min. Fødslen ble veldig veldig lang og utrolig vond. Han hadde vendt seg, og etter 8 timer med pressing skjønte de at jeg måtte i narkose og få keisersnitt likevel. Jeg presset magensiden nedover, men de trodde det var rompeballen...Tverrleie heter det ve

 

Etter oppvåkning fikk jeg vite at de slapp ks. Dr X hadde klart å snu han inni magen og dra han ut. Ble veldig glad for det.

 

-han var så nydelig! 2900 gam. ca 50 cm. Stakkar liten hadde fått min nese, men til gjengjeld pappan sin verdens nydeligste lille munn. Vi fikk holde han og kose med han i to dager, før han ble sendt til obduksjon. Kansje vi får svar en dag, men det er egentlig ikke så farlig. Faktum er at Emil alltid vil være gutten vår,-èn gutt for lite..-men jammen så stor plass han skal få likevel.

 

Tusen takk alle gode venninner/venner som har gitt oss så utrolig mye støtte. Dere er en stor del av dagen vår, selv om dere kansje ikke hører fra oss. Aldri vær redd for å ta kontakt eller snakke om deres egne små. Det er deilig å se at livet fungerer som det skal i de aller fleste tilfeller. Stor klem fra trist men stolt mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære kjære deg, vil sende deg en god og varm klem. Dette er vel det værste en mamma og pappa kan oppleve. Ønsker dere alt godt videre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff!! det må være forferdelig!! jeg synes så synd på dere.. håper dere får masse støtte og kjærlighet fra familie og venner, slik at dere ikke må igjennom dette alene. sender en god trøsteklem til deg og din mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist å lese... ønsker dere alt godt!!! Ta vare på dere selv og minnene om en skjønn liten gutt.

Mange varme tanker og klemmer fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen ord. Ubeskrivelig. Det vil ta tid, og du/dere er nødt å finne styrken i dere som dere ikke tror dere har.

 

Liker å tenke på at det finnes noe etterpå, som ei trøst. Der alle våre små får det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gråter når jeg leser slike historier.. Det er så langt fra virkeligheten..

Slikt skal ikke en mamma oppleve.

Synes så utrolig synd på alle som gjennomgår noe så grusomt og forferdelig som det du har opplevet. Det må rett og slett være verdens undergang.

Håper dere er flinke til å ta vare på hverandre i sorgen..

 

De beste ønsker fra en mamma med to skjønne små gutter, som lever og er friske..! Vi vet sannelig ikke hvor heldige vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...