Gå til innhold

Sover dere godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 30+4 i dag, og våkner flere ganger om natten nå av at det gjør vondt å snu seg..ligger enten på venstre side eller høyre side, klarer ikke å ligge på ryggen. Har dere også vondt/ubehag når dere snur dere? Er ikke farlig vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sover ikke noe godt om nettene nei uff..ligger oxo å bytter mellom høyreside å venstre..jeg har vondt for å snu meg men d er pga bekkenet så regner med d er d samme med deg..ikke bare lett med disse magene..jeg er 35 uker på vei nå..

Skrevet

NEI... sove ikkje godt... våkne fleire ganger om natta blir "sliten" i siden av å sove på sidene, stiv i beina og klarer ikkje å sova godt på ryggen.. er i uke 30+3 i dag... det er også vondt/ubehageligt å snu på seg, men eg tvile på¨at det er farligt... e vel bare sånn man må rekna me!! =)

Skrevet

Sover godt når jeg først sover, tror jeg, men problemet er at jeg våkner flere ganger hver natt og må opp og tisse fire dråper. Når jeg så har tisset, får jeg ikke sove igjen. I natt satt jeg og surfet på nettet i nesten 2 timer før jeg var littt trøtt igjen og kunne gå og legge meg. Uke 40 her, så snart over får jeg satse på. Håper jeg greier sove etter nattamming etter hvert....

Skrevet

Jeg er i uke 37 og har ikke sovi godt på 2 mnd.

Får ikke puste når jeg ligger på ryggen pga press på mellomgulvet. Og ligger jeg for lenge på siden våkner jeg av at det verker skikkelig i hoftene.

Men har bygd opp bak ryggen og hodet i senga med 2 dyner og 5 puter, da ble det lettere å puste. Sover litt bedre da:-)

Skrevet

stort sett ikke!Ligger også å varierer mellom å ligge på høyre og venstre side, og våkner hver gang jeg skal snu seg. Pga nedpress i bekkenet gjør det voooondt, æsj..Å så må man jo gå på toalettet 2-4 ganger i løpet av natten.

Men jeg har helt fri fra skole og jobb nå, så jeg kan sove lengre om morgenen, og har vel derfor ingen grunn til å klage:)

Skrevet

30 + 1 her, og sover elendig. Begynner å tære på kreftene og tålmodigheten, ettersom jeg jobber fulltid, og kjenner meg helt i ørska snart. Har ikke vondt eller noe sånt, men må opp på do 3 ganger per natt, ca, og da er det gjort, ettersom jeg våkner og hjernen begynner å spinne. Stort sett ligger jeg våken tre timer hver natt. Har gjort dette nesten hele svangerskapet. (I større og mindre grad, og spesielt mye de tre siste ukene) Slitsomt.

Skrevet

Sover godt. NEI. er oppe tre til fire ganger på natta og tisser. Så er det de to små som gjerne våkner noen ganger i løpet av natta. Når jeg først sovner er jeg i koma til noe vekker meg. Har ingen problemer med å sovne men er gjerne våken noen ganger ja.

Skrevet

Her er det litt annehver dag ting...Sliter med å sovne inn men sover som en stein når jeg først sover,og våkner tidlig og av ingenting.

Har og en tendens da til å være utvilt men blir trøtt et par ganger i løpet av dagen og kan sitte og duppe av innimellom...

Skrevet

Sover ikke godt nei.... Våkner mange ganger for å tisse, våkner og må snu meg (vanskelig har det blitt, og ja det er ubehagelig), våkner og er for varm og tørst og alt på en gang... Puh, er 33 uke nå så jeg får bare holde ut.

Skrevet

Et sykehus ødela døgnrytmen og nattesøvnen min i uke 20. Nå i uke 30 klarer jeg faktisk av og til å sove en hel natt!

Stort våkner jeg imidlertid noen ganger hver natt. Er da av og til tørst og sulten (har løst det med vann og mandler på nattbordet). Doturer tar jeg i mørket - blir ikke så våken av det...

Lurt å drikke mye for da må man ikke så ofte på do om natta - høres helt sprøtt ut, men slik er det har jeg lært og det tror jeg stemmer, for jeg har ikke så altfor mange dobesøk heldigvis (så lenge det varer....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...