Mom2Two Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 He-he, ikke ennå, er på Uni nå, men har store planer senere i dag;-) Mann og barn er på vinterferie, så jeg nyter "singeltilværelsen"... Guuud så mye tid man hadde før man fikk barn:-p
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hihi:-D Jeg skal jogge med kusinen min senere - da skal jeg se etter deg;-P Hehehe... Får se om jeg timer riktig:-P Hvis du vandrer der ensom og alene.... Hvor er de på vinterferie da? Litt deilig med singeltilværelse;-D
Mom2Two Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Veldig deilig, men etter noen dager blir det litt tomt da, men ikke verre enn at jeg overlever;-) Vet ikke helt når jeg skal dit, men regner med i 17-tiden kanskje? De er i Kongsberg, så ikke mer spennende enn det. Mannen hadde masse ferie til overs fra i fjor, og jeg trenger å jobbe med oppgaven min. Passet i grunnen ganske bra. Det er deilig å møte venner, se film, lese bøker, slappe av, rydde etc etc. og enda er det masse tid til overs! Som sagt, aner ikke hva jeg gjorde med all tiden før jeg fikk barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå