Miss Misantrop Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Er det noen andre som er kjempe kvalme enkelte dager og er fullstendig fri for kvalme andre dager? I tillegg til dette kan jeg ikke ta vitaminer eller andre piller, bare tanken gjor at jeg brekker meg eller kaster opp. Skjonner jo at det er psykisk da jeg ogsaa brekker meg I skrivende stund over ordet: Vitamin.
mama73 m/tre søte små Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Har det helt fullstendig likt! Kan har tre-fire dager helt kvalmefrie og tro at alt er over, men så, plutselig melder kvalmen seg igjen. Jeg har også akkurat hatt det på samme måten med vitaminer, men har tvunget de i meg allikevel, på et litt senere tidspunkt på dagen. Idag er jeg 10+1, så kvalmen gir seg vel snart.......
Miss Misantrop Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Nesten like langt vi da. Er 11 I dag. Jepp faar haape det roer seg. Har slaatt meg paa raa gronnsaker og frukt I stedet for v...... jeg lol!
Lille-My,75 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Kjenner meg veldig igjen! Jeg var fullstendig henrykt før helgen, for da hadde jeg flere dager hvor kvalmen neste var borte. Trodde at NÅ, endelig var det slutt... I dag har jeg hatt den verste oppkastdagen i løpet av de 4 ukene jeg har vært sykmeldt. Har i tillegg fått diare... Blir deppa, jeg... Har et lite halmstrå av håp om at jeg kan ha fått matforgiftning... Jeg er forresten også i uke 11.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå