Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Er det vanlig å sjekke at man er moden?? Og hvem gjør i så fall det? Skjer det automatisk på kontroll, eller må du be om det??
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg går nå med nr 2. Hadde ikke hørt om dette før jeg leste om dette her... Det er ikke normalt og bli sjekket, i allefall ikke der jeg går til lege eller jordmor. Vi har jo alle en termin, og da er vel det greit??
Axus' girlfriend Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg går kun til lege, og vet med sikkerhet at jeg ikke kommer til å bli sjekket. Legen min vil ikke "tukle" innvendig uten grunn - ingen hensikt i følge han. Men hadde så klart vært morsomt å vite om man er moden osv.
Frk Påske Overtid Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Tror ikke det er vanlig å bli sjekket vaginalt før man går på overtid eller mistanke om at noe er galt...Jordmora mi sa ihvertfall at det ikke var vanlig å sjekke dette før termindatoen... Men det er sikkert forskjellig praksis på dette overalt...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg går til jordmor på kontroll. I forrige svangerskap var jeg på kontroll dagen før termin og da sjekket hun meg fordi jeg var nysgjerrig. Tror ikke de gjør det med mindre du er rundt termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå