Gå til innhold

Hva er det dummeste dere har gjort i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle bestille flybillett til lillesøstra mi i går, hun skal reise fra Bodø til Gardermoen og til bake.

Men istedet bestilte jeg fra Gardermoen til Bodø:(

Da ble det 400 kr. ekstra for endring av reservasjon!

Og i forrige uke skulle jeg mate prinsen min som satt på fanget til ei vennine, så kommer jeg med brød biten og er på tur å stappe den i munen hennes:s

Ja hun så veldig rart på meg da:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he, he...ser det for meg.

Putta lommeboka mi i fryseren her en dag.

Skrevet

He he:)

Kald og god!

Hvor lenge skal ammetåka vare egentlig....

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Dette er en stund siden da, men kom på den nå.

jeg, sambo og en kompis var i paris (rett før jeg ble gravid) på en heidundranes fylletur.

Vel, når søndagen kom klarte vi å forsove oss.

i tillegg var det umulig å få taxi, så vi rakk ikke flyet.

Vi jobbet alle tre på samme sted, og tok en spansk en til sjefen om feilbooking på flyet...

hehe, sjekket inn på nytt hotell og bestilte nye flybilletter til dagen etter. Kommer på flyplassen . og der står vi ikke på lista!

Viser seg da at vi har bestilt flybilletter til ONSDAGEN istedenfor mandagen. Klarer heldigvis å få plass på et fly som går den dagen, men må betale ekstra. Dermed har vi altså betalt 3 returbilletter hver. Hjemreisen kom på ca 8000 per pers, og sambo måtte legge ut siden vi andre var tom for penger.

Måtte overnatte på gardermoen, og var ikke tilbake før tirsdag til lunsj... hehe=)

Skrevet

Tja..Det dummeste jeg har gjort i det siste, var vel den hersens strømregninga jeg hadde surra vekk og glemt å betale..Da kom jeg hjem til strømløst hus:/ Var snar å betale regnigna, ja

Skrevet

Må forklare at vi har nydlig flyttet til et annet land hvor omtrent alle utrykkningsbiler har forskjellige sirener fordi de har blitt gitt i u-hjelp fra andre land og ingen har egentlig giddet å synkoronisere slik at brannbiler har den lyden, ambulanser den osv..

Var på apoteket en dag og litt i ørska så hører jeg enda en ny sirene, spør vakta ( lokale menn som passer på biler og det var ikke mer enn 10 stk der da) "Hva slags utrykknignskjøretøy er det da?" Alle begynnte å le, men skikkelig rått. Skjønte ingenting jeg og hoppet inn i bilen, kjører ut og der var den sireene lyden igjen, da gikk det opp for meg at det var en bilalarm...

Skrevet

Sa ja til å være barnevakt idag fast jeg er totalt utsliten av mine egne to småtroll:( Dumme, dumme meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...