BellaSofia Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Noen som har en fin brødoppskrift til babyens første brødskive?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hei du! Det har jeg ikke, men jeg tror jeg ville valgt nokså lyst brød/loff ga fordøyelsen. Jeg gav min 6.5 mnd jente brødskiver forrige uke. da gav jeg kneipp- type og det tror jeg var i overkant grovt + at jeg gav i for store mengder....litt ivrig og jenta synes det var godt. Det ble full stopp i magen!!! stakkars liten- hun spiste ikke på 2 dager. Jeg fikk råd fra HS om å vente med smaksprøver til hun var 7 mnd, og begynne på ordentelig fra 8 mnd. Nå venter jeg et par uker til og så prøver jeg litt mer forsiktig..... Så mitt råd er å prøve deg forsiktig fram med fint brød uten så mye fiber.
_Mita_<3 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Her gebynte vi med kneip med leverpostei da han var 5 mnd... eeeelsker det:) han er 10 mnd snart og like glad i det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå