Maigutt07 + maijente10 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hvordan avbestiller man neste bokpakke?.. Når jeg går inn på Hovedbok står det bare at jeg ikke har noen hovedbøker nå... Finner ikke noen link til noen mailadresse jeg kan sende til heller... Noen som kan hjelpe meg?... Takk...
lisje marthemora Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Du kan ringe medlemservise på 02240 og snakke med en kunde behandler. Jeg har akkurat gjort det pga at jeg hadde boka fra før.
oktoberspire09 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg sendte mail å spurte om nøyaktig det samme.. Fikk til svar at det var et medlemskap hvor en ikke kunne avbestille pakkene. Eneste kravet de stilte var at en kjøpte de to første pakken. Etter det kunne man melde seg ut hvis en ikke ønsket pakkene. De skulle sendes ut ca hver 6. uke.. Jeg fikk pakke idag bare 3 uker etter forrige pakke. Tenker hele tiden at jeg skal melde meg ut, men de sender jo ting som jeg har begynt å samle på :s Men men.. De koster jo bare 169 kr pr pakke da.. :-)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Har du prøvd å gå inn på hovedsiden til Baby mens du er innlogget? Da skal det (i hvert fall på Bokklubben Barn) være mulig å se hovedbok-tilbudet og enten gå inn på bestille eller avbestille....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå