Gå til innhold

Når begynte dere å få mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 3. gangs fødende. Husker ikke så godt men mener jeg fikk mage mye tidligere med nr 2. Nr 1 fikk jeg mage ganske seint da.

Er 17+4 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen gravide som har fått mage her...?

Skrevet

Jeg fikk mage med en gang jeg ble gravid, så jeg trodde jeg skulle bli kjempestor. Men jeg var nok bare oppblåst på begynnelsen, for nå har jeg bare en liten søt kul... Er 24+1. Mitt tredje barn. Hadde bitteliten mage de to forrige svangerskapene, lå langt under sf.målet.

Skrevet

Fikk ikke synlig mage før i uke 18!!! Så magen selv når jeg sto naken,en bitte liten dump liksom.Men i uke 18 var den synlig med klær på...

Skrevet

Første gang jeg tenkte at jeg så litt gravid ut var i uke 16, men morgenen etter var den litt mindre igjen. Nå føler jeg den er synlig, men det er fremdeles ikke så lett å se gjennom klærne om jeg ikke har pinetrange gensere på. :)

Skrevet

Var rundt uke 23-24 når jeg hoppet over fra vanlige bukser til gravid bukser... Mest fordi jeg følte med tjukk i vanlige bukser og med gravid bukse så det mer ut som en liten babymage:-) Dette gjaldt både nummer en og to... Venter på magen nå er 14 fullgåtte uker i dag, og ingenting enda....

Skrevet

Rundt uke 18? Brukte vanlige bukser etter jeg var på ultralyd iallefall. Den ene jeansen min passer fortsatt, men den er lav da. Uke 31 nå. Er så forskjellig når man får mage, mange er oppblåst i starten.

Skrevet

Har lagt ut bilde fra uke24, og da har jeg så vidt fått en liten utoverbul på magen. Det tok tid!Har fortsatt ganske liten mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...