Gå til innhold

NAM vs AVENT-flasker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer ifht disse??Har forsøkt med avent på min sønn, men han skjønner ikke hvordan han skal suge på tuten.Er det verdt å kjøpe en annen type flaske?

Vil ha mange svar.

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt mange forskjellige. Mest AVENT sine. Synes MAM flaskene også er veldig greie, flatere smokk på dem. Kan jo forsøke et annet merke, smokkene er jo ikke like:o)

Skrevet

avent flaskene er kjekkest, men mam har de beste flasketuttene. Min lille får ikke til å suge på avent-tuttene.

Skrevet

Jeg anbefaler Nûby-flaskene jeg... Også Avent sine. Jeg synes Dr. Brown er helt ubrukelige, og iallefall til den blodprisen :P

Skrevet

anbefaler mam-flasker på det sterkeste!!

mam flasken har ventiler i bunnen så det ikke blir vakuum i flaska og smokken har avflatet tupp som skal minne om en brystvorte. den er i tillegg mykere så babyen får bedre sugetak. gutten min klarte ikke drikke av aventsmokkene. de var for harde og for runde så han fikk ikke ordentlig tak. prøvde mam og det gikk så det suste;)

Skrevet

Synes MAM flaskene er helt fantastiske og lillemann liker den kjempegodt nå!

Skrevet

Har vært ute og kjøpt mam-flaske nå.En blå en med smokk nr.2.Håper inderlig han vil ha den.Skal prøve med litt mme ikveld.

Skrevet

Mam smukker passer på Avent flaskene, så du trenger ikke kjøpe nye flasker for å teste smukkere til Mam.

Skrevet

jeg prøvde mamsmokk på avent flasker og det gikk meeeget dårlig. smokken er så myk så han sugde ut all luft og smokken blei flat så det ikke kom melk ut i det hele tatt. måte sitte å ta flaska inn og ut av munnen hans i ett kjør får å få luft og melk i smokken. det gadd jeg fint lite å gjøre hele tiden. mamsmokk på mamflasker så går hele flaska ned uten noe styr;)

Skrevet

Kun dr.Brown flasker her... Og hun har bare rapa 3 ganger i hele sitt liv. Hehe! Om det er flaskene sin fortjeneste vet jeg ikke.. Men det kommer iallfall ingen luft av de. Og de er solide og verdt prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...