Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 mr potato man:) Elles så leker de mye med et skrin som er full av gamle ispinner og twist papir.
LisaColli Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 det må bli kua! sånn man kan trykke på en knapp og så går den og rauter.. det som gjør den rar er at denne rautelyden høres ut som et industriverktøy minst, og snuppa blir redd hver gang den er på (de som ga henne den i julegave skal få trommesett til 2 åringen sin bursdag, hoho)
ZamZam Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Eldstemann har korallrev pistol. Altså en liten del av et koralrev som har blitt revet av bølgene og skylt opp på land som han elsker å leke med.. Kanskje vi skulle ha kjøpt pistol til han allikevel. Mino har en boks med skjell og koraleller ( også sammlet på stranden) som han går å bråker med.. De mest brukte lekene her i huset, selv om vi har andre leke leker som ikke blir brukt..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Prinsen min elsker tøy skoen sin som han fikk når han var 4mnd;) Skravler og biter i den:D
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Min gamle fisher price leke som jeg fikk i 1 års gave for 33 år siden. Snodig liten sak man trekker etter seg, så går armene rundt og rundt
camilla^ Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 En isoporball som har ett tau på seg. Mener det er slik som pleier å hente på tegner og garn. Men det har blitt den lille hunden henned, ved navn Bianca. Noen få som har tittet når hun har hatt den med seg på bussen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå