Gå til innhold

mage i helspenn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På kvelden er jeg så forferdelig dårlig form, megen er i helspenn og det er ubehagelig å sitte. Blir så sliten. Har begynt å ta meg et bad hver kveld, og det hjelper litt.

Flere som har det på denne måten?? Har 27 dager igjen til termin og fødte en uke før termin med førstemann. Orker ikke tanker på å gå i over fire uker på denne måten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det helt sånn, føles som hele magen strekker seg. Noen kvelder så vurderer jeg å dra til sykehuset og bare insistere på keisersnitt. Jeg har 20 dager igjen

Skrevet

Godt å høre det er flere... jeg er så lei. Føler ikke det er plass til noe mer inni der. Bare babyen vrir seg litt gjør det vondt langt nedover. Håper det snart skjer noe!

Skrevet

Jeg har blitt tatt litt på senga over at magen har vokst så mye de siste ukene. NÅ ER DET NOK!! Nå ser det bare groteskt ut ... ;-) (39+2).

Skrevet

Har det slik jeg også.. og jeg er bare i uke 33!!! Så det kan bli lange uker, skjønner jeg.. Er nesten litt redd for at magen skal sprekke til slutt altså..Alt er tungt, bare å gå i trappa hjemme er jo en hel treningsøkt jo!! Puh..

Skrevet

Det er nettopp magen som strekker seg. Jeg har det også sånn, og det forverrer seg i de heftigste "vokseperiodene". Rundt uke 24/25 føste gangen, da magen virkelig skøt ut, og nå, rundt uke 29/30 igjen, når jeg plutselig føler den begynner å bli stor. Hjelp!!!! Er litt redd for hvor det hele skal ende!! Er jo fortsatt et par måneder igjen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...