bassemamma Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 På kvelden er jeg så forferdelig dårlig form, megen er i helspenn og det er ubehagelig å sitte. Blir så sliten. Har begynt å ta meg et bad hver kveld, og det hjelper litt. Flere som har det på denne måten?? Har 27 dager igjen til termin og fødte en uke før termin med førstemann. Orker ikke tanker på å gå i over fire uker på denne måten.
fru.ktbar Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 har det helt sånn, føles som hele magen strekker seg. Noen kvelder så vurderer jeg å dra til sykehuset og bare insistere på keisersnitt. Jeg har 20 dager igjen
bassemamma Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Godt å høre det er flere... jeg er så lei. Føler ikke det er plass til noe mer inni der. Bare babyen vrir seg litt gjør det vondt langt nedover. Håper det snart skjer noe!
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har blitt tatt litt på senga over at magen har vokst så mye de siste ukene. NÅ ER DET NOK!! Nå ser det bare groteskt ut ... ;-) (39+2).
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Har det slik jeg også.. og jeg er bare i uke 33!!! Så det kan bli lange uker, skjønner jeg.. Er nesten litt redd for at magen skal sprekke til slutt altså..Alt er tungt, bare å gå i trappa hjemme er jo en hel treningsøkt jo!! Puh..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Det er nettopp magen som strekker seg. Jeg har det også sånn, og det forverrer seg i de heftigste "vokseperiodene". Rundt uke 24/25 føste gangen, da magen virkelig skøt ut, og nå, rundt uke 29/30 igjen, når jeg plutselig føler den begynner å bli stor. Hjelp!!!! Er litt redd for hvor det hele skal ende!! Er jo fortsatt et par måneder igjen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå