Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg og samboer er enige om Marcus..men jeg vil gjerne finne noen alternativer..... Er Nickholas vanskelig og tungt og utale ?? Synes selve navnet er veldig fint jeg da:-)
tine29 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 I tilfelle ville jeg stavet det Nikolas. Det ser litt finere ut synes jeg:)
Bruble Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Nicholas/Nickolas er fint, men den skrivemåten du hadde var en smule tung.
RompeRock Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Ville skrevet det Nikolas jeg da, da synes jeg det er et fint navn. Slik du skriver det i innlegget ditt, blir det unødvendig vanskelig
Mamma jei Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Kanskje Nicklas/Niklas heller? Enklere det. Enklere for sønnen din hvis han må stave det hver gang han sier navnet sitt osv. Synes alle heter Marcus, så jeg ville heller tatt Nickholas/Niklas.
ScaryMama Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Nikolas er veldig fint, enig at din skrivemåte var tung. Med din skrivemåte så vil han bli nødt til å stave navnet sitt for alle i fremtiden;) Niklas er også veldig fint syns jeg.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 St. Nickholas.... Julenissen... Nikolas eller Niklas syns jeg er bedre...
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Enig med de over at Nikolas er finere, og enklere å skrive. Fint navn. Og Markus er finest når det er skrevet med K etter min mening.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Liker ikke stavemåten på noen av navna. Nikolas er jo et vanlig navn. Ikke spesielt fint synes jeg, men helt greit. Det er jo i samme stilen som Markus:)
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Ja, det blir NIKOLAS da..hehe, jeg skrev feil...prøvde og stave det :-) Niklas vil jeg ikke ha da...hmmmm..usikker... Julenissen ja...blir kansje litt rart.........:-))) åååå vanskelig med guttenavn....jentenavn er myyye lettere..:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Synes Nikolas er et fint navn =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå