mars-2008 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Er i uke 38+2 og har slitt med hard mage/forstoppelse hele svangerskapet. Men siste uken har jeg hatt skikkeli løs mage. Går på toaletter ca 4 ganger for dag. Magen har sunket ganske så mye og babyen har festet seg. Har kjendt menssmerter i ei uke, men det er ikke rier. Kan det snart vere i gang? Hilsen ganske så utålmodig førstegangsfødende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå