Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg mistet melka mi sist gang.Klarte å amme i 3 uker, så halvammet jeg til gutten var 4 mndr. Jeg prøvde økedøgn, akupunktur og alt jeg kunne i grunn. men lurer litt på om jeg kanskje farta og styra (stressa) litt mer enn jeg burde ha gjort. Uvitende. At jeg mistet den pga det? Men verken da eller nå hadde jeg noe særlig ømme pupper eller noe forandring i størrelsen under graviditeten. Det virker som at alle får såre/sprengende og større pupper under graviditeten. Så spørsmålet mitt er egentlig om det allerede nå er tegn til at jeg ikke kommer til å få mye melk? Er så redd for å ikke kunne amme nestegang heller. Håper noen gidder å svare på dette. TAKK!!! :-)
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Alle får vell melk i puppene om det ikke er noen medisinsk grunn til at kroppen ikke får det. men det er jo ikke alle som greier dette med amminga og greier og få produksjonen ordentlig i gang på en måte.. er sikkert ikke enkelt der der.. håper selv på at jeg får til og ame mitt barn så lenge som mulig :-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Dette lurer jeg også litt på. Kan ikke si at jeg har merket noen forskjell på puppene enda, verken i størrelse eller sårhet... Men håper da jeg kan amme likevel!!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Samme her i grunn. Noen som kan noe om dette tro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå