Nr3på vei, to tette:) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Je sluttet å amme for over 1 1/2mnd siden og fikk da igjen mensen. Så aner jo itte når eggløsmingen er denne mnd, så vi har hatt sengekos hver dag i en ukes tid nå og har tenkt til å fortsette til mensen kommer igjen. Men så er spm, je hadde ca 40dagers syklus før siste svangerskap, men kan je egentlig forvente å ha samme lengde på syklusen nå? Det stod at hvis je skulle teste (i forhold til 40dager) så skulle je begynne å teste på dag 23 i syklusen og det er på førstkommende lørdag. I dag har je hatt en skikkelig sultfølelse igjen som je har avogtil ved eggløsning, og det kom litt blodslim når je var do nå. Har aldri hatt noen blødning ved eggløsning før, men har hørt at noen gjør det, stemmer det? Vet det kan være umulig å vite for dere, men deres erfaringer kan jo kanskje hjelpe litt? Burde vi hekke ekstra i senga disse to dagene?
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2008 Oki, som jeg har forstått etter litt lesning er man avogtil ekstra fruktbar ved litt blod ved eggløsning, og eggløsningen er rett etterpå...men hva legger man i "rett etterpå". Sånn i forhold til gammel syklus har jeg jo ikke el enda uansett på en uke enda.....
Shiny84 Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 etter 1te fødsel hadde jeg ca samme syklus som før... tror jeg da, hadde bare mens 2 ganger før jeg ble gravid igjen, sellom vi ikke prøvde eller no, var forsiktige, men han klarte å " drite seg ut" en gang i løpet av de mnd og da var jeg gravid igjen.. Men etter 2 mann så fikk jeg kortere syklus.. fra 64 dager før jeg fikk barn til 31 dager nå som jeg har to, så kan nok forandre seg litt ja..
Mummimamma:-) Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde ca samme sykluslengde før og etter første svangerskap, så du kan kanskje anta det nå også. Men hvis du allerede har el-symptomer, kan det hende syklusen er i litt uregelemssig? Det er visstnok mulig å ha en liten blødning under el, så jeg ville satset på en litt aktiv uke nå:-)
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 I dag har det kommet litt blod til, nesten så jeg mistenker mensen, men litt rart at den kommer alt nå når jeg hadde den for 2 1/2uke siden. Er skikkelig hormonell, dårlig humør, deppa, og på gråten(vært det i hele dag og i går kveld) hele tiden, og magen er heller ikke i orden, sånn mensenmurring, og jeg er SULTEN konstant(er det ved el og ofte mensen). Men har nå ikke blødd noe mer igjen i dag så skjønner fint lite, men tia vil vel vise om det er mensen eller el....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå