Gå til innhold

Kald på magen...noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så kald på magen, spesiellt fra navlen og ned til skambenet, der gravidstreken skal være. Jeg er varm på siden av magen, men midt på er jeg iskald. Er det flere som har det slik? Det er spesiellt kaldt på kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her også. Kan være varm på føttter og andre steder på kroppen. Men kald på magen. "Stakkars den lille der inne" tenker jeg da. Men den har det nok bra! Prøver å varme magen med pledd og sånt.... He he, ser kanskje litt rart ut med pledd bare på magen og ikke resten av kroppen......

Skrevet

Akkurat slik har jeg det også... rundt navelen og nedover... Ingen som vet hvorfor eller ? Er jo sååå varm på resten av kroppen... !

Skrevet

Sånn har jeg d også!håper at noen har eett svar å hvorfor....surrer teppe rundt magen hvis d blir for ille:)

Skrevet

Jeg har ikke greid å lese meg frem til hvorfor det er slik, men jeg tenker at det har noe med denne "gravidstreken" å gjøre. Man blir jo ofte mørkere på huden akkurat der det er kaldt. Jeg har fått stive svarte hår fra navlen og ned (lekkert...takk og pris for barberhøvel og pinsett...;-)) i tillegg...så dette må jo være hormonellt. Men det er veldig rart!

Godt å høre at jeg ikke er den eneste, men at det faktisk er vanlig:-)

Skrevet

Jeg er også kald på maven. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har morkaken forsiden og tenkte at kanskje den er årsaken!!! Jeg har ikke "gravidstrek" eller hårvekst på maven.

Skrevet

Jeg er også kald på maven fra navlen og litt ned også litt på sidene.

Det er visst helt normalt og har noe med vannet der inne og babyens tempratur å gjøre.

Så om du ikke fryser så er det ikke noe grunn til å ha teppe på maven.

Babyens tempratur er helt fin selv om du er kald på utsiden.

Skrevet

Man er kald på magen. fordi blodsirkulasjonen på magen blir dårligere , da huden strekkes sammen blodårene. Så det er ikke farlig kun ubehagelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...