Gå til innhold

Setter de igang fødselen på overtidskontrollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på kontroll på torsdag, 14 dager etter termin. Har lite lyst til å gå lenger enn 14 dager, er jo litt skummelt!! Er på Sørlandet Sykehus Kr.sand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si, men 14 dager er jo liksom grensen da. Hvis du har sterke ønsker om å få fødsel i gang må de vel i det minste høre på deg. Ta med Bag :)

Og lykke til

Skrevet

Kan hende:)

Først tar de litt mål. Kjenner hvordan barnet ligger, og hvor trangt det er der inne:) Mener de det ikke er noen hensikt å la deg gå lengre, så setter de deg i gang. Men noen ganger hender det at de lar en gå litt lengre!!

Lykke til :)

Skrevet

Du får stå på og argumentere for å bli satt igang. Kan hende de ønsker at du skal gå en eller to dager til men du får si at du ikke ønsker dette.

Skrevet

På den annen side må du huske at induksjon ikke er så veldig å trakte etter. Ble satt i gang sist pga sv.skapsforgiftning. Håper jeg slipper igangsetting nå. Tror ikke legene syns det er så lett avgjørelse å ta bestandig det der.

Skrevet

jeg var inne 2 ganger på overtidskontroll sist jeg gikk gravid,men ble sendt hjem begge gangene fordi babyen hadde det bra.skulle inn to dager etterpå men lille-gutt kom dagen imellom heldigvis.det var dag nr 15. så skulle mest sannsynlig bli satt igang dag 16,men glad jeg ikke ble det.hørt at det ikke er noe særlig. 2 gang på kontroll ble jeg strippet,ikke noe særlig,men hjalp nok siden jeg var litt moden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...