Gå til innhold

Sjelden avføring..Litt bekymret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt frem til for noen dager siden har babygutten min hatt minimum 1 avføring daglig.Men nå har han ikke bæsjet siden fredag.Merker det er mye aktivitet i magen og det kommer endel illeluktende luft.Og igår var han skikkelig irritabel.Vet ikke om det er magen som er årsåken.Han er snart 4 mnd og blir fullammet..Normalt??

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vist han bare får pupp skal jo ikke magen komme i ulage sier de. det er heller ikke unormalt at det går opptil 14 dager uten avføring når de bare får mm har jeg hørt???

Skrevet

Har lest det samme, men det er unormalt for han..

Skrevet

jo men de kan plutselig snu oxo kan det ikke det? hmm..

hadde jeg sett han hade vondt hadde jeg ringt helsestasjonen men vist det ikke ser ut til å plage han hadde jeg ikke vært bekymret.

Min lille var sånn han oxo :)

Skrevet

Det kan jo hende det er tarmen som blir mere moden..Var det sånn for din lille rundt4 mnd?

Skrevet

det gikki alle fall helt fint. han hadde ikke noe vindt heller han men litt luft merket jeg at det kom. Men det var sånn innimellomat det gikk ganske mange dager før det kom noe. O g da kom det skikkelig oxo da. hehe

men til vanlig hadde han avføring hver dag ja.

godt mulug det driver å modnes kanskje ja??

Skrevet

Min baby bæsja hver dag frem til 3 mnd ca. Deretter begynte h*n å bæsje hver 3-5 dag. Helt normalt at de endrer rytme, selv på kun morsmelk. (Begynte riktignok med en flaske NAN pr. dag, men helsesøster det var normalt uansett).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...