Gå til innhold

Noen som ønsker seg mange barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenke meg 5 barn totalt.

Men etter nr 3 nå vil jeg helst ha en pause på rundt 5-6 år før jeg har lyst å ha 2 tette til:)

Blir spennende å se om ønskene mine går i oppfyllelse:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også ha 4-5 barn, men det får holde med disse to første mens jeg ennå studerer! Samboern spøker med å sterilisere seg, og sier det holder med to barn, men han har tidligere sagt at han vil ha 3-4 da:-)

Er jo helt enig med han i at vi ikke kan få flere enn disse to før vi begge er i fast jobb og har minst 3 soverom. Tenker jeg har han på gli igjen om 4 års tid jeg:-) Og da vil jeg gjerne ha de neste like tette i alder som disse to første, altså 2-3 år mellom. Synes det er en super aldersforskjell, for da begynner minsten å bli passe selvhjulpen og flink til å prate.

Skrevet

Hei!!

Venter min nr.5 nå, så det ble mange barn her i gården...

Bare koselig!! Men tror det er stopp etter denne ja....

Ikke noe problem med mange barn altså, kunne hatt 1000... he he he

Men problemet er å gå gravid....så slitsomt og tungt på mange måter...

:)

Skrevet

Ja, det er sant. Det er det å gå gravid som gjør at jeg av og til tenker at jeg ikke burde få flere nå.... Ellers kunne jeg fått en hel drøss med unger! (Avhengig av økonomien og kapasiteten da.) Håper jeg slipper å plages mer med bekkenløsning den/de neste gangen(e) da:-)

Skrevet

Hehe...Aldri se "Dusinet fullt" med hormonene i full blomst ;0)

Jeg hater å være gravid og det sutter lut mesteparten av tiden,MEN vi må jo ha rundt tre barn....Egentlig kunne jeg gått for fire og men det er ikke sambo enig i,så håper derfor på et sett med tvillinger tredje gang ;0) For da har han jo ikke noe valg...hihi...

Men vi får se,er førstegangs så det kommer jo selvsagt ann på om vi i det hele tatt klarer 1....Og jeg vil helst ha alle med en og samme fyr så det spørs jo litt på forholdet og selvsagt,men håper at han frir snart,som han har pratet om så får vi se.... =0)

Skrevet

venter nr 4 nå, er veldig sikker på at jeg ikke skal ha flere. Jeg er alenemor også. Har 20 dager igjen til termin, er ganske lei

Skrevet

ønsker meg minst 5 barn,tviler på om det går,men det er lov å drømme...vi tar en om gangen og ser det ann...de som kommer er iallefall hjetelig velkommen:) har kjøpt hus med mangen sove romm og mulighet for enda fleire:) vi venter nr to...kan tenke meg at vi får 4 barn,men vet jo aldri,håper det blir fleire:) har tøffe svangerskap:) vi har også lyst å adoptere og ha fosterbarn:)

Skrevet

Nja... jeg ønsker meg mange barn nå jeg ikke er gravid.... men straks jeg blir gravid med alt det medfører av ubehag og vondter overalt så er dette den siste....... jeg venter nr.2 bare, men er veldig glad i barn og selv om det er min 2dre så er det nr 4 for hans del.... har to med en tidligere samboer...... Han er veldig glad i barn også, så om jeg finner ut jeg vil ha 3 så blir det nok det hvis det klaffer:o) Han var veldig innstilt på at selv om han hadde barn fra før, så skulle ikke det være noe som sto i veien for mine barneønsker. Og det er jeg glad for...... Men akkurat nå??? Når det er 73 dager igjen.... nei jeg vil ikke ha flere barn!! :o)

Skrevet

eg vil også gjerne ha fire eller fem ungar. Men det spørst vel om eg får med meg mannen min på meir enn tre, særleg med tanke på at vi båe har runda 30 med klar margin og ikkje er komne lenger enn til veke 14 med andremann.

Skrevet

Jeg liker å gå gravid, har lette fødsler og kunne godt tenkt meg mange barn! Men mange faktorer gjør at vi slutter nå etter tre barn. :) Men skjønner veldig godt dere som ønsker mange barn!

Skrevet

Jeg ønsker meg fire, men det spørs om vi orker når det kommer til stykket.. ;) Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...