1stor1liten =) Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 jeg kommer sikkert på flere senere men er det et som irriterer meg er det , The montell williams show (skrev jeg det rett?) han snakker og lager så irriterende uttrykk, som om han prøver å være skikkelig alvorlig *blir sprø* åsåå hu der synske dama *riste på hodet* for meg virker det ikke helt troverdig, kan hun vite alt om alle som er der liksom?!
Carnivale Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Eh, det meste egentlig.. *Oprah *Dr.Phil *Rachel Ray *Ricki Lake ...øh. Ja, jeg ser jo ikke på tv så mye, men syns det stort sett er crap det meste som vises
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Brainiac (skrev jeg det riktig nå) på discovery... Sambo skal alltid se det, de er så irrierende alle sammen... kan ikke fordra det, må gå ut av stua når han skal se det!
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Disse amerikanske talkshowene. Alle i publikum klapper og roper for den minste ting.... Uff...
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Dr.Phil, Oprah, Løvebakken og hu derre Grosvold eller hva hun heter... Klarer ikke se på det... :/
Den drygaste Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 macgyver... åh jeg spyyyr! og så kunne den der fem kanalen spart seg for en engel i blandt oss!
katlinka Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 * Karl & co (og andre spin-offs av den grusomme serien) * Bonanza, Skippy, Lassie etc. ++ antakelig
Koseklompen Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Home and away Rickie Lake Dr Phil Hotel Cæsar Stort sett de fleste norsk-produserte serier
Sistah*G07*J09* Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 jubalong!!!! irriterende barnetv med en dukke som bare syter med pipestemme!! ellers: historieprogram på history channel (sambo skal absolutt se disse) med hjarte på rette staden wachera ellers så irriterer ikke så mye meg, slår heller på en annen kanal enn å pine meg igjennom ett dårlig program.
PlinkiPlonk Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 Skriver og under på kjedelige historieprogrammer, på history eller discovery, som gubben absolutt skal se, og som varer i evigheter! Ellers rachel ray, eller hva hun heter og grosvold...grøss Men må innrømme jeg liker Montel og farmen!
TurangaLeela Skrevet 18. februar 2008 #14 Skrevet 18. februar 2008 -greys anatomi (jeg må vel være den eneste, men er så jævla lei av amerikanske sykehus-serier) -karl og co -deal or no deal -pokerfjes -grosvold -rachel ray show
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå