Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei.. Bare lure på når dere som har fått strekkmerker fikk dem, kom de tidlig io svangerskapet, eller seint?? Nyskjerrig bare!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er nå på overtid, har ikke fått enda. Men hører folk si at de like gjerne kan få 3 mnd før de føder som samme dag.. Så skal ikke juble før ungen er ute!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 søsteren min fikk strekkmerker i løpet av de første mnd... jeg har ikke fått noen enda og er i uke 30 nå...
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er i uke 36+4 og har enda ikke fått noe som ligner på strekkmerker en gang! :) Men det er vel veldig individuelt, noen får dem veldig tidlig og andre kanskje ikke før under fødselen har jeg hørt!
prins&prinsesse Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 mine strekkmerker kom ikke før gutten var ute... jeg som trodde det skulle gå helt perfekt, men nejida det gjorde det ikke. Nå er jeg 26 uker på vei og tror jeg har fått ett lite til på magen. får ikke håpe det kommer mangen:-(
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde ingen strekkmerker, men fikk noen under fødselen. Jordmor sa til meg at dette kunne være for at magen blåser seg ekstra opp under fødsel, det var visst ganske normalt å få strekkmerker under fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå