Gå til innhold

Prøver igjen....


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, og velkommen hit! :)

Skal krysse fingre og tær for at det går bra denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper sammen med deg! Vi prøver også igjen etter SA i desember. Termin 20 okt. Trodde det ikke helt da jeg tok testen, men når jeg snakker med dere på oktoberklubben blir jeg sikrere. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 21. okt., og hadde en SA ganske tidlig i september. Håpet, men vågde ikke tro på at jeg skulle bli gravid igjen så fort, men jammen ble jeg ikke det. Håper det holder denne gangen. Krysser fingrene for oss alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tung MA i høst. trodde jeg var 15 uker på vei, og trygg. Men nei... Der hadde det ikke vært liv siden uke 11. Hadde fortalt det til alle, siden det var gått over tre mnd... Nå er jeg endelig gravid igjen, men denne gangen er jeg mye mer bekymra. Bare 6 uker på vei. Denne gangen krever jeg UL tidlig! Før vi forteller det til noen. Håper så inderlig at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Jeg forsøker for 4. gang, og jeg har 10 000 oppturer og nedturer hver dag. Analyserer hvert symptom som kommer og går... Var på vår første UL i går (6 + 3, termin ca 15/10) og det hjalp mye! Nå vet jeg det er liv i det lille mirakelet :-) Jeg ønsker deg all mulig lykke og hell!! Anbefaler virkelig tildlig UL bare for å få ting bekreftet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...