Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Noen med termin i slutten av februar eller begynnelse av mars som skal føde i fredrikstad??
Zitro Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er... :-) Send meg en PM hvis du vil, trådene "forsvinner" bakover så fort her på trimester siden...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 hallo høygravid PM? jeg er ikke så flink med pc skjønner ikke helt hva det er for noe.
Zitro Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Klikker du på nicket mitt så kommer du inn på min profil, og derfra så kan du sende meg PM (Personlig Melding). Jeg får ikke gjort det til deg pga du er anonym...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå