Gå til innhold

Forbanna uvi DRIIIT...(sorry,syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk konstantert uvi(urinveisinfeksjon) i helga på sykehuset,etter masse helvete og nedpress....

Nå har jeg hatt nedpress og kvalme og stikkinger og svimmelhet i hele helga,så kommer det en plutselig sinnsyk tokt her med "knivstikk" i mellomgulvet,nummenhet i ansiktet og mensensmerter og helvete...

Føler meg helt rar,sånn blingser med blikket og må egentlig bommelom på do men det er bare en følelse for jeg må egentlig ikke....

FAEN nå er jeg driiitt lei dette her,og appåtil har jeg jo BL da,så jeg får ikke gått omtrent i det hele tatt og er hissigere en en jævla kobra på ett eller annet.......

ARGH!!!!!!

sukk,og jeg er 29+2..................................

jippiiiiii....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm...Har litt mye vondt nå,for det kjennes ut som at jeg har fått et realt slag i mellomgulvet...

Er det ikke sånn at når en har en infeksjon så kan man få masse slim...?Du får sånn "rensing" når du tisser...?

Noen som vet det?

Skrevet

Jeg aner ikke... men kommer med et tips som ei veinne bruker. Krekling er vist veldig bra mot urinveisinnteksjon... Men sjekk opp og det er ok å bruke når du er gravid (fannt ikke noe på nettet som skulle tilsi at det var noe problem... men hør i helsekosten)

Skrevet

åå vet hvordan du har det!!! ta paracet og drikk masse vann for å skylle ut dritten! regner med du har fått pencilin så da kan jeg jaffal trøste deg med at du kommer til å føle deg mye bedre i kveld:o)

Skrevet

Paracet var god idè,for jeg skal se på leilighet klokka 5...

Men har gått på medisinen siden fredag da,da bør det jo snart roe seg...snohvitt85 har du hatt det eller?Er bare litt skeptisk til det slim greiene...

Skrevet

har du gått på medisin siden fredag og du ikke føler deg bedre, bør du absolutt kontakte legen! etter 3 - 4 dager skal en egentlig ikke kjenne noen symptomer, en skal jaffal ha blitt MYE bedre! har hatt uvi kronisk i over 3 år, men har faktisk bare hatt det 1 gang som gravid! da funket ikke medisinen å jeg måtte få nye etter 4 dager.. Jeg ville jaffal tatt en telefon til føden hadde jeg vært deg! viss en går for lenge med uvi kan en få premature rier (i verstefall).

Hva slimet skylles vet jeg ikke, men det kan kanskje være en soppinfeksjon pga pencilinen???

Skrevet

Hmm...For jeg har jo ikke konstant nedpress lenger som jeg hadde på fredag,men jeg har stikkinger og som jeg skrev over kjennes det ut som et skikkelig slag i mellomgulvet,og jeg går like ofte/sjeldent på do som før jeg begynte på medisin...

Men det er så vanskelig å bedømme ikke sant, når det er helt andre symptomer en det man er "vandt" med, og når det er en baby som presser på ting og romsterer...

Skrevet

huff ja ikke lett å vite! nei du får kjenne på det selv:o) håper det går over snart jaffal:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...