Mamma Mirabell Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 slet litt med illeluktende utflod etter den i ca 4 mnd men nå ser det ut til at det har stabilisert seg Blødde ganske lenge og har fortsatt litt "mensen" innimellom Men ellers er den tipp topp :=)
Miss L å di Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 blødde i nesten 3 mnd etterpå, men så var alt toppers =)
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Trodde man skulle slippe mensen med hormon spiral, eller blør alle i starten?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg satte inn på torsdag, blødde litt da og blittelitt på fredag. Har ikke blødd siden. Hadde litt menssmerter i helgen, men gikk bort med naproxen. Men skal du sette inn så for all del gjør det til gynekolog!! Mye mindre smertefullt
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Det skal jeg, men jeg ble bare litt bekymret, hør litt skremme historier i de siste... men det hender vel de færreste?
Mamma Mirabell Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 tror de fleste blør litt med en gang de setter den inn og litt sånn tilogfra med en gang. Sa i alle fall legen min. Det gjorde ikke vondt å sette inn hos legen.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Disse irriterende tastene henger seg opp, mangler jo mange boksaver når jeg skriver:)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Det er jo mange forskjellige opplevelser uansett =) Hadde ikke noen god opplevelse da fastlegen min skulle sette inn spiralen, fikk det ikke til og jeg fikk veldig vondt. Men hos gynekologen var det hele over på 5 min. Og det var med litt småprat, ul før og etter innsettelsen. Så noe helt annet å gå til de som kan det ja
xxxo Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Jeg blødde hele tiden de første 3 mnd og hadde menssmerter. Etter det har det blitt sjeldnere og sjeldnere til 7 mnd etter, da blødde jeg 1 - 2 uker 1 gang i mnd. Nå, 9 mnd senere har det roet seg, nå blør jeg ca 1 uke hver mnd. Som jeg gjorde før, men uten smertene. Men en gang i mnd muligens når jeg har eggløsning så blir jeg øm og har vondt nederst i magen, det har jeg aldri hatt før. Men det kjipeste er at trådene stikker sambo (når vi har sex og jeg sitter oppå, så det kan vi ikke gjøre lenger), jeg dro til legen for å få de klipt, men de var så korte at det ikke gikk ann å klippe de mer.
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Kan man merke den, kjenner man at den er der?
Mamma Mirabell Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 hverken jeg eller gubben kjenner den
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #14 Skrevet 18. februar 2008 Dette kan jeg ikke fortelle samb, dette han er så redd for.... Blir ikke noe spiral på meg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå