ann-k 82 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 til hva man kan gi i dåpsgave til eget barn?? Noe fint og spesielt?
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg synes det er fint å gi barnet et fadder barn fra sos-barneby eller paln. Da kan dere be om å få et barn som er ca like gammel som deres og så kan deres barn følge det andre barnet opp gjennom årene. Dette er en gave som gir i mange år framover. Synes det er fint og helt i tråd med verdier som kirken ønsker å formidle ved dåp. Hvis det er ting du ønsker så kan det være fint å få en lokal snekker f. eks til å lage barnet en egen liten stol med navn etc på. Vi fikk en benk fra www.malurten.no som var aldeles nydelig. Men som sagt jeg heller til fadderbarnet i vårt materialistiske samfunn er det fint å lære at andre barn ikke har det så bra. Og ting får de nok av likevel hos de andre gjestene ) Lykke til med dåpen da.
Mamma Mirabell Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Skjønner ikke helt vitsen med å gi det jeg??
Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Vi fikk et gullkors av våre foreldre til dåpen, og det er en fin tradisjon. De har foreldre gjort i flere generasjoner i vår familie.
ann-k 82 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 Synes det var fine forslag Vil gjerne gi noe som er litt spesielt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå