Sonata08 Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Er 6 + 2, men er litt bekymret. Syns jeg hadde så mye symptomer i starten. Spesielt ømme og tunge bryster. Men nå er de ikke så ømme lenger.... Har ikke hatt blødningen men har hengt meg veldig opp i dette med mindre ømme bryster. Kanskje jeg bør ta en ny CB snart ? Noen erfaringer her jenter ?
annhelen Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Du kom meg i forveien. Eg har det akkurat slik som deg:( FORFERDELIG. Eg er 4+6 i dag og har hatt sånne symptom som deg, men er helt vekke.....åååååå...eg er veldig redd......eg opplevde en SA i okt mnd, og da og forsvant symtomene....men vi kan begge håpe på det beste!!!!!!!!!!!!! Masse lykke til og håper noen kan gi oss solskinnshistorier!!!!
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 aanei...forsvant symptomene foer du hadde sa??? Jeg har gaatt rundt i 2 dager naa uten symptomer...trodde aldri jeg skulle savne kvalmen (spydde hver dag i 7 maaneder i forrige svangerskap)... men naa er jeg litt redd... Hvor lenge etter kom bloedningene isaafall? jeg er antagelig 5-7 uker paa veg (veit ikke helt jeg) naa ble jeg bekymra...
annhelen Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Va aldri meningen å skremme deg. Forteller bare hvordan eg opplevde det sist. Eg mista symptomene mine 10 dager før blødning. Ikke spang eg på do om natten lener og brystene ble helt normale. Forberedte meg på at noe var galt, men sa det allikevel til ingen (for du hører jo at det er normalt at symptomene kommer å går). Så beg. eg å blø på dag 6+2. Men det som er verdt å merke seg at ingen av oss er like. Men eg kjenne på den no at eg vil så gjerne ha masse symptom. Gjerne spy og altså (gjorde det med førstemann frem til uke 19). ÅÅÅÅÅ....vi skal ikke ha det lett.
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde kvalmen i forrige uke, saa bare pluttselig forsvant den... Dette med puppeforandringa kjenner jeg ikke egentlig...ammer lillegutten min enda, saa der er det baade spreng og litt saart siden han har begynt aa tygge paa dem :S huff... jeg vil jo ikke miste froet mitt. maa vell bare vente og se hva som skjer og proeve aa ikke bekymre meg. Det hjelper jo saa lite aa ta sorgene paa forskudd uansett.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde mye "jobbing" i magen og ømme bryster, helt til ca uke 6-7. Da hadde jeg kun ømme bryster. Det varierer hvor ømme de er. Håper det er helt vanlig. Er 11+2 nå, aldri blødd.
mama73 m/tre søte små Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Hei Skjønner godt at du er bekymret, men jeg kan roe deg med at ALLE graviditeter er forskjellige, og alle opplever ulike symptomer som kan komme og gå. Jeg hadde selv en SA tidlig i desember 07, men var heldig å bli gravid igjen 14 dager etter:-) Jeg ble da selvfølgelig veldig OBS på symptomer i min nye graviditet, og bekymret meg masse for at disse skulle forsvinne. Jeg hadde i tillegg brunlig utflod/småblødninger de første ukene. Hadde masse symptomer i starten, som avtok rundt uke 6 (som ømme pupper og mensmurringer). Var på ultralyd og vi så hjerteaktivitet og alt var bra!:-)) Idag er jeg 10+1, og i min 11.uke. Symptomene mine har kommet og gått som en jojo gjennom hele graviditeten så langt. Jeg har også vært endel kvalm denne gangen, men ikke kastet opp. Jeg har "plutselig" hatt 3-4 kvalmefrie og symptomfrie dager, og så har det kommet kastet på meg igjen. Sånn har det vært mer eller mindre fra uke 6. Men alt i alt så har puppene mine vært mye mindre ømme denne gangen, enn forrige gang. Og forrige gang så hadde jeg ikke antydning til kvalme,- så konkluson; ALLE graviditeter er ulike - trøst deg med det :-) Men er du veldig bekymret og de symptomfrie dagene dine vedvarer, så ville jeg ha kontaktet lege. Lykke til!
Sonata08 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2008 Tusen takk for svar jenter ! Nå har jeg akkurat tatt en CB for å se om kanskje noe har gått galt for en stund siden. Den var heldigvis knallblå. Langt mer blå enn da jeg testet for to uker siden.. Da er det i det minste fortsatt hcg i denne kroppen. Får bare håpe ting går bra.
Ludviginne - mamma!! Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Kjenner meg igjen her... vært kvalm, ømme pupper og trøtt, alt har avtatt. Tok ny test i går jeg da, positiv den. Håper bare den klamrer seg fast!!!! Er 5 uker.
annhelen Skrevet 18. februar 2008 #10 Skrevet 18. februar 2008 Klarer å roe meg litt eg når eg leste en av de siste innleggene. Puh. Er fem uke i morgen!!! Vi får bare vente jenter, men det er grusomt kjedlig å være bekymret på di fine timene/dagene liksom. Er da vi skal nyte livet liksom. HMM.....
Lykkelig m@mm@ Skrevet 18. februar 2008 #11 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har det akkurat likt( 6+2), men har ikke bekymret meg før jeg leste disse innleggene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå