Gå til innhold

PALMESUS MED RING PÅ FINGEREN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det jeg skrev tidligere i helga Han kom ikke så langt. Han fikk noe mer samvær,men det visste jeg at jeg måtte gi han. Men han fikk beskjed fra dommer og psykolog, at omsorgen kom han aldri til å få, det pga at unga alltid har bodd hos meg, unga har det utmerket her, de har fått søsken(de skiller ikke søsken) og på toppen jobber han offshore og er ikke tilgjengelig hele tiden. Men uansettså hva de sier er hen TOTALT OPPSATT på at han vil vinne en evntuell hovedforhandling,til tross for at dommer og psykolog fortalte han det motsatte ørti ganger, fordi advokaten han har sagt det!!! Så det går vel videre senere tenker jeg, men føler meg trygg på det dommeren sa,da vil han ende med 40% og jeg 60%. Så går han videre nå, vil det være bra bortkastet penger for han. Han ligger jo på rundt 37% samvær nå... Avtalen vi har nå, gjelder ut 2008 så får vi se om det fungerer. Jeg er lettet over at vi har en avtale, men litt trist for ungene sin del da de ikke er noe glad for denne avtalen. De vil ikke være borte så mye. Så jeg bekymrer meg litt for dem. Men på en annen side så har jeg et håp om at han nå skal slutte å bruke ungene slik han har gjort, i og med at han har fått mer samvær. Men så er det jo slik at han heller ikke er fornøyd med denne avtalen, så vi får se. Bare håper dette går bra, for ungenes skyld for jeg vil ikke at de skal gå gjennom mer enn det de allerede har gjort, stakkars gulla mine.. Så kryss fingra alle sammen, for at dette fungerer:) Og takk for støtten til dere som backa meg opp før rettsmøte, det varmet og ga meg puffet jeg trengte::))

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så flott! :) Hva var det jeg sa? ;)

Ingen gunstig greie når han sjelden er hjemme selv, det forstår han også, han vil bare være vrang. Just like my x... Det er helt håpløst, og han kommer til og fortsette og lage et helvette for deg, men vær sterk!

En ting har jeg lært, at jeg vinner på og holde kjeft! Har fått ros 2 ganger av dommeren for netopp dette! på 2.rettsmøte sa han jo, etter 3 timers drittslenging fra far og hans advokat "nå må jeg bryte inn, og rose mor for at hun har sittet her i 3 timer, med tydelig vondt i rygg og bekken (var gravid da), og hørt på alt det negative dere har sagt om henne, uten så mye som og si et ord negativt om far"... Den har jeg levd på en stund ;o)

Hva vil ungene da?? De er vel såpass store at dems mening burde høres...

Har dere satt av tid til neste møte?

Lykke til! :)

Skrevet

Ungene vil ikke være så mye hos far, men det ble ikke tatt hensyn til.. :( Men at han fortsetter er jeg helt sikker på, for uansett hva dommer og psykolog sa,var han sikker på å få omsorgen. Går han videre,skal jeg kreve at det kommer enda en sakkyndig å snakker med ungene,for han vi hadde nå, ja hva skal man si,. Han spurte bare om ungene ville fortsette å bo her, noe de ville. det var alt, men i rapporten, hadde han lagt til ting som aldri ble sagt!!! Han slengte masse drit han også, og jeg satt bare å hørte på. Gadd ikke slenge tilbake, for det er bare hans tap å stte slik. Han prøvde også å skulle få kontrakts festet at vi ikke skal ¨å lov å flytte fra denne lille plassen(700 innbyggere) og ga seg ikke på det. Men da satte jeg ned benet også,det samme gjorde dommer,sakkyndig og advokaten min. Dreier seg om å flytte max 3 mil da.. Han skulle egentlig flytte en km unna oss i helga,men droppet det når han skjønte vi kom til å flytte. For han skal følge etter oss dit vi flytter. Blir gal snart. Føler meg rett og slett forfulgt og overvåket!!!! Skal se på hus i ettermiddag, så dette blir spennende. Kan få ta over der om ca 14 dager, hvis det blir vårt:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke?? Hm, så rart! Høres ut som om du må bytte sakkyndig ja, og det har du full rett til og gjøre også!

Nei, og lovfeste at dere ikke kan flytte er bare tull. Vi hadde det i den midlertidige kontrakten, men dommeren sa at det KUN skulle gjelde de 6 mnd vi hadde "prøvetid". Han mente at man ikke skal nekte noen og flytte dersom de vil det.

Hoff, så kjedelig og ha det sånn!

Så morro med visning da!! :) Håper dere får det! Hvor skal dere flytte henn da??

Skrevet

Advokaten min undersøkte litt ang han sakkyndige, og han er visst enig med alle han snakker med og er kjent for mangelfulle rapporter!! Så jaggu skal de få komme på banen med en annen..

Vi flytter fra toten, til søndre land om vi får huset. skal bli deilig å få no større. Pr i dag må vi flytte på sengea til vesla for å komme inn i skap osv. bra trangt her for 5 stk og tre knøtt små soverom...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, da får dere bytte! Går ikke ann og ha det sånn. Veldig fornøyd med min, så jeg tenkte kanskje dere bodde i nærheten, så skulle du fått et navn :) Men det gjor dere jo ikke..

Åh, ja, da kan jeg tenke meg det blir deilig med noe større! :) Skal krysse fingra for at dere får huset :o)

Skrevet

Jaaaaaa gjør det a, er desperate her nå hehe. Kanskje vi må ha noe enda større snart å ,for spiralen kom ut i går og det holder at samboern ser på meg nesten, hehe. Neida, vi får passe oss litt. Tåler ikke hormoner og har hatt blodpropp så det er lite alternativer. Men passer dårlig å bli på vei igjen nå, litt tidlig. Vesla er 6 mnd på søndag. piralen skulle ut uansett, for jeg har blødd siden mnd skifte nov/des... bare problemer med den.

Har det gått bra med lille ved henting og levering nå da??

Gjest Sekretøsa
Skrevet

"spiralen kom ut"...?? Nå vet jeg hvertfall at jeg ikke skal ha spiral! :) haha :)

Jeg leverer til han, han leverer i bhg.. det gikk bra nå sist.. eller, det gikk ikke bra, for hun ville ikke til han, slo seg vrang, og begynte og gråte, klamret seg til meg, og han dro henne vekk fra meg.. ingen spesiellt gunstig situasjon, men.. Samboeren hans kom ut på trappa, og vi ble stående og prate. Det passet han VELDIG dårlig! Han ble sur, og bare gikk.. såh,.. men det gikk bedre enn og få en dør i fleisen! :)

Skrevet

Hehe,ja skulle gå i dusjen i går,bøyde meg for å ta av sokkene. Kjente det stakk rett innenfor skjedeåpningen. Der satt spiralen gitt. jada, greit at jeg så den kom,da vet jeg hvertfall hvor landet ligger:)

Huff ikke moro det nei. Håper det går seg til da. Disse små, skulle få sluppet alt drittet, men det er jo uunngåelig at de opplever noe av det. Men det kommer en dag når unga tør si fra mer selv og visse kanskje virkelig får igjen for alt drittet. Jenta her viser sterke tegn til det nå, vil ikke til pappa, men må jo bare oppfordre henne. Hun har sterk personlighet, og jeg tror at om ikke lenge så trekker hun seg unna han desverre. Håper det ikke skjer,for han er jo pappan hennes,men det ser ut til at hun er på vei i den retningen nå,...

Men tiden vil vise. Håper bare alle får det bra med denne avtalen til slutt:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og der var'n! hehe.. må le litt da ;) Men når du har slitt med den, så var det vel like greit ;)

Nei, skulle ønske de slapp unna.. Hvorfor kan ikke disse mannfolka se at det er UNGENE som blir straffet, ikke oss?? Klart er det et helvette for oss, som sliter på psyken, men tenk på de stakkars barna da :( Det er fedrene som taper på og være sånn..

STakkars jenta di! Håper hun en dag blir tøff nok til og fortelle pappaen hva hun mener...

Får tro det går bra ja, ikke noe morro og ha det sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...